Pasak „Bigbank AS“ Lietuvos filialo vadovo Rolando Norvilo, klientų aptarnavimo padaliniai uždaromi siekiant patenkinti gyventojų, vis dažniau besinaudojančių banko paslaugomis internete, poreikius.
„Fizinių klientų aptarnavimo padalinių reikalingumas kasmet mažėja, kadangi vis daugiau gyventojų banko paslaugomis naudojasi internete. Reaguojame i klientų poreikius – diegiame naujausius technologinius sprendimus, leidžiančius teikti paslaugas internete ir taupyti klientų laiką. Šių metų pabaigoje tikimės klientus pakviesti į naują banko interneto svetainę, kurioje jie galės sudaryti sutartis internetu. Be to, šiemet išplėtėme partnerių tinklą – pradėjome bendradarbiauti su „Perlo kreditais“ ir „PayPost“, palikdami klientams galimybę banko paslaugas gauti fiziniuose partnerių padaliniuose“, - teigia R. Norvilas.
„Bigbank“ veikla jau optimizuota ir kitose Baltijos šalyse, kur pritaikyti analogiški veiklos efektyvinimo sprendimai. Tuo tarpu Švedijoje, Suomijoje – šalyse, kuriose „Bigbank“ pradėjo veikti neseniai – klientai nuo pat veiklos pradžios aptarnaujami tik internetu.
„Bigbank“ Lietuvos filialas vartojimo paskolas ir toliau teikia septyniuose klientų aptarnavimo skyriuose Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.