• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Nauji automobiliai nėra patvarūs, jie pradeda byrėti vos pasiekę 200 000 kilometrų ridą“ - net neabejojame, jog esate girdėję panašių kalbų, kuriomis stengiamasi apibūdinti naujus automobilius. Tačiau ar šios kalbos galioja visiems automobiliams? Žinoma, kad ne. 
Istorijų apie tam tikrų modelių gedimus netrūksta, tačiau prieš pradedant linčo teismą, iš pradžių reikėtų įsigilinti į problemą. Galbūt dėl tam tikro gedimo kaltas ne automobilis,o vairuotojas, kuris neatsižvelgė į gamintojo rekomendacijas, galbūt tam tikrą gėdimą sukėlė brokuota detalė - kiekvieno automobilio istorija yra skirtinga.

„Nauji automobiliai nėra patvarūs, jie pradeda byrėti vos pasiekę 200 000 kilometrų ridą“ - net neabejojame, jog esate girdėję panašių kalbų, kuriomis stengiamasi apibūdinti naujus automobilius. Tačiau ar šios kalbos galioja visiems automobiliams? Žinoma, kad ne. 
Istorijų apie tam tikrų modelių gedimus netrūksta, tačiau prieš pradedant linčo teismą, iš pradžių reikėtų įsigilinti į problemą. Galbūt dėl tam tikro gedimo kaltas ne automobilis,o vairuotojas, kuris neatsižvelgė į gamintojo rekomendacijas, galbūt tam tikrą gėdimą sukėlė brokuota detalė - kiekvieno automobilio istorija yra skirtinga.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

B8 Passat (2)


Jeigu jau pradėjome kalbėti apie automobilio patikimumą, norėtume paklausti - „Ar automobilis, kuris yra nuvažiavęs beveik 500 000 kilometrų, sukelia patikimos mašinos įspūdį? Ar didžiulė automobilio rida jus atbaidytų nuo įsigijimo?“ Daugelis greičiausiai norės įsigyti mašiną, kuri būtų nuvažiavus bent jau 150 000 kilometrų, nes juk, teoriškai, jinai nebus taip stipriai susidėvėjusi kaip mašina, kuri yra nuriedėjusi 500 000 kilometrų.
Ne vieną kartą esame sakė, jog perkant automobilį reikia atkreipti dėmesį į jo stovį, o ne į ridą, kuri šviečia prietaisų skydelyje. Nemažai dėmesio reikia atkreipti į automobilio istoriją, sužinoti kaip ir kur jis buvo remontuojamas, kokiomis detalėmis jis buvo aprūpinamas. Jeigu automobilį parduodantis žmogus juo rūpinosi, negailėjo pinigų kokybiškoms detalėms, tuomet nereikėtų pergyventi dėl itin didžiulės ridos.

REKLAMA

B8 Passat (3)


Puikus to pavyzdys galėtų būti štai šis „Volkswagen Passat“, kuris iš gamyklos išriedėjo 2015 metų, balandžio mėnesį. Prieš daugiau nei dvejus metus bendro naudojimo kelius pamatęs vokiškas universalas dabar gali pasigirti, jog be menkiausių gedimų sugebėjo nuvažiuoti 462 257 kilometrus.
2,0 litrų, 150 arklio galių išvystantį dyzelinį variklį turintis universalas iš gamyklos išriedėjo turėdamas „DSG“ automatinę pavarų dėžę, keletą būtinų privalumų : šildomas sėdynes, adaptyvią greičio palaikymo kontrolę, navigaciją, elektra valdomą bagažinės dangtį.
Šiuo metu parduodamas automobilis į naujus namus iškeliautų, jeigu atsirastų pirkėjas norintis sumokėti 13 800 eurų. Atsižvelgiant į automobilio amžių -
kaina atrodo labai patraukliai.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų