Čempionų lygos rėmėja „Opel“ bendrovė surengė neįprastą reklaminę akciją, sukėlusią daug diskusijų Ispanijoje.
Automobilių gamintojas išsiuntė į Barselonos gatves jauną vaikinuką, kuris, vaikštinėdamas greta „Camp Nou“ stadiono, siūlė praeiviams įsigyti bilietus į Čempionų lygos finalą. Jame gegužės 28 dieną Londone susigrums „Barcelona“ ir „Man Utd“.
Įdomiausia tai, jog už bilietus prekeivis prašė absurdiškai mažos 10 eurų sumos, todėl niekas juo nepatikėjo. Galiausiai surizikuoti nusprendė jauna porelė, kuri parodyto ryžto dėka stebės rungtynes stadione.
Tokios akcijos imtasi dėl pastaruoju metu netylančių kalbų apie tai, jog lemiamose Čempionų lygos rungtynėse bilietų kainos yra pernelyg didelės. Oficialioje rinkoje ne klubų sirgaliai už galimybę stebėti mačą „Wembley“ stadione turėtų sumokėti mažiausiai 200, o juodojoje rinkoje - net 1800 eurų.