Nors prieš keletą metų pasigirsdavo kalbų apie televizijos mirtį, realybė jas nutildė: Kantar TNS duomenimis, 2016-aisiais metais kiekvienas Lietuvos gyventojas per dieną prie televizoriaus praleidžia vidutiniškai 3 val. 36 min. Kiek daugiau nei 2015.
Jų kito tyrimo – „Media Day“– duomenimis šis skaičius dar įspūdingesnis – 3 val. 55 min. Tai gerokai viršija Europos šalių vidurkį – remiantis „Eurodata“ duomenimis europiečiai prie televizoriaus kasdien praleidžia 3 val. 41 min.
TV3 žvaigždės ruošėsi Kalėdoms: namus puošė savos gamybos žaislais
(35 nuotr.) TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
TV3 kalėdinio klipo filmavimas (nuotr. Algio Krisčiūno)
Dar daugiau: visame pasaulyje, taip pat ir Lietuvoje auga visų vaizdo formatų žiūrėjimas – tiek televizijos, tiek interneto. Nežiūrint pastarojo augimo, televizijos žiūrėjimas sudaro didžiausią viso vaizdo turinio žiūrėjimo dalį. „Video Advertising Bureau“ atlikto tyrimo duomenimis, net 89% vyresnių nei 18 m. amžiaus žiūrovų vaizdo turinį žiūri televizijos formatu.
„Ši diena puikiai tinka atidžiau pažvelgti į televiziją. Pastaraisiais metais televizija labai sparčiai keičiasi. Žiūrovų poreikiai keičiasi ir segmentuojasi ir televizijos turinį jie nori matyti ne tik per TV, bet ir internete. Be to, vis labiau populiarėja atidėtas TV žiūrėjimas. Todėl mes stengiamės žiūrovams pateikti įvairiais formatais, nes mums televizija – ne technologija, o turinys ir žiūrovai. Televizija tampa vis patogesnė žiūrovui, todėl nors ir keičiasi žiūrėjimo būdai, tai – stabiliai išlieka populiariausia laisvalaikio pramoga“, - sako TV3 generalinė direktorė Laura Blaževičiūtė.
TV3, jau 13 metų yra žiūrimiausia televizija Lietuvoje, kuria populiarų ir įvairiam skoniui skirtą turinį, pvz. populiariausią šalyje muzikinį šou „X Faktorius“, žiūrimiausią serialą Lietuvoje „Moterys meluoja geriau“, kurį pateikia ne tik TV formatu, bet ir internetu.
REKLAMA