• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmoji „BMW M3“ modelio karta automanų pasaulyje garbinama dėl daugybės priežasčių: puikių ingredientų, milžiniškos sėkmės autosporto arenoje.
„BMW M3“ atsirado labai niūriame pasaulyje. Pasaulyje, kuriame nebuvo itin daug, daugeliui prieinamų sportiškų automobilių. Anuomet turėjai susitaikyti su vienu iš dviejų scenarijų: perki „Porsche“ arba „Ferrari“ arba liūdi sėdėdamas už „Volkswagen Jetta“ vairo. Tuo tarpu „BMW M3“ užpildė tuščią spragą – tapo aukso viduriuku, atsižvelgiant į kainą ir siūlomą dinamiką.
Dabar pirmoji „BMW M3“ karta priklauso automobilių kolekcionierius dominančių modelių klubui. Per pastaruosius penkis metus sparčiai išaugusi „E30 M3“ vertė priverčia išpūsti akis ir pasakyti – „Kosmonautas.“
Tad kaip Jūs norėtumėte pavadinti automobilių entuziastą, kuris į originalų „E30 M3“ sumontavo kitos automanų legendos širdį – „RB26DETT“, tačiau tai dar ne viskas.

Pirmoji „BMW M3“ modelio karta automanų pasaulyje garbinama dėl daugybės priežasčių: puikių ingredientų, milžiniškos sėkmės autosporto arenoje.
„BMW M3“ atsirado labai niūriame pasaulyje. Pasaulyje, kuriame nebuvo itin daug, daugeliui prieinamų sportiškų automobilių. Anuomet turėjai susitaikyti su vienu iš dviejų scenarijų: perki „Porsche“ arba „Ferrari“ arba liūdi sėdėdamas už „Volkswagen Jetta“ vairo. Tuo tarpu „BMW M3“ užpildė tuščią spragą – tapo aukso viduriuku, atsižvelgiant į kainą ir siūlomą dinamiką.
Dabar pirmoji „BMW M3“ karta priklauso automobilių kolekcionierius dominančių modelių klubui. Per pastaruosius penkis metus sparčiai išaugusi „E30 M3“ vertė priverčia išpūsti akis ir pasakyti – „Kosmonautas.“
Tad kaip Jūs norėtumėte pavadinti automobilių entuziastą, kuris į originalų „E30 M3“ sumontavo kitos automanų legendos širdį – „RB26DETT“, tačiau tai dar ne viskas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


„Nissan“ inžinierių varikliui kompaniją palaiko didesnė ir efektyvesnė dviejų kanalų turbina, naujas variklio valdymo kompiuteris, kuris bando sutvardyti 455 arklio galias ir 510 Nm sukimo momentą. Ir visa tai keliauja tik į galinius ratus.

REKLAMA

E30 M3 variklis


Japoniškas variklis buvo suporuotas su „Skyline“ modelyje buvusia pavarų dėže.

BMW M3 GTR


Galinė ašis išliko originali, o standartinį diferencialą pakeitė gerokai didesnius krūvius atlaikančios „OS Giken“ pagamintos detalės.
Dabar šio unikalaus „M3“ autorius dirba prie naujo projekto – „997“ kartos „Porsche 911 GT3“. Šį vyruką galite sekti „
Instagrame“.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų