• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

1968 metais Turino automobilių parodoje, Bizzarini pristatė savo vaisių, kuris buvo sukurtas dviejų itin gerai žinomų žmonių. Pirmasis yra Giorgietto Giugiaro, kuris ką tik įsteigė savo dizaino kompaniją -ItalDesign ir antrasis buvo Giotto Bizzarrini, kuris buvo nepriklausomas automobilių gamintojas.
Giugiaro daugelį metų dirbo Fiat, Bertone ir Ghia dizaino departamentuose, tačiau nusprendė įkurti savo studiją 1967 metais. Dėka sėkmingų jo ankstesnių darbų, jis finansinių problemų tikrai neturėjo. Nes norinčių eilėje užsisakyti projektą pas jį visada buvo. Tik pasak jo, pradedant dizaino įmonę, reikėjo vieno stebuklingo projekto, kuris kilstelėtų kompaniją į debesis. Taip Giugiaro susipažino su Bizzarrini, kuris kaip tik galvojo sukurti naują automobilį realiems keliams. Jis norėjo lenktyninį Le Mano bolidą "P538" konvertuoti į tinkamą super automobilį tinkamą bendro naudojimo keliams.
Parodai sukurtas modelis buvo nudažytas žalia spalva su raudonais akcentais. O ir kaip daugelis sako, tuo metu Turino automobilių parodoje šis bendras dviejų žmonių kūrinys visus tiesiog privertė aiktelėti. "Manta" iškart susilaukė tarptautinės žiniasklaidos dėmesio, nes net 1969 metais Road And Track žurnalas užsimanė šį automobilį turėti ant savo žurnalo viršelio. Taip pat automobilis buvo demonstruojamas Tokijo ir Los Andželo automobilių parodose.
Tačiau grįžtant iš L.A į Italija, automobilis buvo tikrąją ta žodžio prasme pamestas, kol 1978 metų pabaigoje jis atsirado Genoa laivų uosto muitinės aukcione. Jį tada įsigijo automobilių entuziastas iš Italijos, o vėliau buvo parduotas žmogui iš Švedijos, kuris automobilį atsivežė į ItalDesign 20 ir 30 metų gimtadienį.
Paskutinį kartą šis automobilis buvo matytas 2012 metais Pebble Beach aukcione, kuriame surado pirkėją sutikusį mokėti 1,5 milijono JAV dolerių.

1968 metais Turino automobilių parodoje, Bizzarini pristatė savo vaisių, kuris buvo sukurtas dviejų itin gerai žinomų žmonių. Pirmasis yra Giorgietto Giugiaro, kuris ką tik įsteigė savo dizaino kompaniją -ItalDesign ir antrasis buvo Giotto Bizzarrini, kuris buvo nepriklausomas automobilių gamintojas.
Giugiaro daugelį metų dirbo Fiat, Bertone ir Ghia dizaino departamentuose, tačiau nusprendė įkurti savo studiją 1967 metais. Dėka sėkmingų jo ankstesnių darbų, jis finansinių problemų tikrai neturėjo. Nes norinčių eilėje užsisakyti projektą pas jį visada buvo. Tik pasak jo, pradedant dizaino įmonę, reikėjo vieno stebuklingo projekto, kuris kilstelėtų kompaniją į debesis. Taip Giugiaro susipažino su Bizzarrini, kuris kaip tik galvojo sukurti naują automobilį realiems keliams. Jis norėjo lenktyninį Le Mano bolidą "P538" konvertuoti į tinkamą super automobilį tinkamą bendro naudojimo keliams.
Parodai sukurtas modelis buvo nudažytas žalia spalva su raudonais akcentais. O ir kaip daugelis sako, tuo metu Turino automobilių parodoje šis bendras dviejų žmonių kūrinys visus tiesiog privertė aiktelėti. "Manta" iškart susilaukė tarptautinės žiniasklaidos dėmesio, nes net 1969 metais Road And Track žurnalas užsimanė šį automobilį turėti ant savo žurnalo viršelio. Taip pat automobilis buvo demonstruojamas Tokijo ir Los Andželo automobilių parodose.
Tačiau grįžtant iš L.A į Italija, automobilis buvo tikrąją ta žodžio prasme pamestas, kol 1978 metų pabaigoje jis atsirado Genoa laivų uosto muitinės aukcione. Jį tada įsigijo automobilių entuziastas iš Italijos, o vėliau buvo parduotas žmogui iš Švedijos, kuris automobilį atsivežė į ItalDesign 20 ir 30 metų gimtadienį.
Paskutinį kartą šis automobilis buvo matytas 2012 metais Pebble Beach aukcione, kuriame surado pirkėją sutikusį mokėti 1,5 milijono JAV dolerių.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų