Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Bentley“ kaip ir daugelis prabangių automobilių gamintojų pateko į Europos Sąjungos spąstus, kurie verčia atsisakyti didelį apetitą benzinui turinčių variklių ir ieškoti alternatyvų.
Norėdami sumažinti kaštus, prabangių automobilių gamintoja atsisakys dvylikos cilindrų variklių ir juos pakeis taupesniais agregatais. Greičiausiai tai bus aštuonių cilindrų agregatai, kurie šiuo etu montuojami į „Audi“ ar „Porsche“ markės automobilius. Tačiau tai dar ne pabaiga.
„Bentley“ ruošiasi ne tik mažinti variklių tūrį, bet ir į visus modelius sumontuoti pakraunamų hibridų technologiją. Ją turės ne tik pirmasis markės visureigis, kuris prekyboje turėtų pasirodyti 2015 - 2016 metais, bet ir prabangūs sedanai ir greiti kupė.
Norėdami sumažinti gaminamų automobilių išmetamųjų dujų emisijų vidurkį, net ir tokios kompanijos yra priverstos griebtis tokių priemonių, kurios prieš maždaug dvidešimt metų atrodytų nepriimtinos.
„Bentley“ kaip ir daugelis prabangių automobilių gamintojų pateko į Europos Sąjungos spąstus, kurie verčia atsisakyti didelį apetitą benzinui turinčių variklių ir ieškoti alternatyvų.
Norėdami sumažinti kaštus, prabangių automobilių gamintoja atsisakys dvylikos cilindrų variklių ir juos pakeis taupesniais agregatais. Greičiausiai tai bus aštuonių cilindrų agregatai, kurie šiuo etu montuojami į „Audi“ ar „Porsche“ markės automobilius. Tačiau tai dar ne pabaiga.
„Bentley“ ruošiasi ne tik mažinti variklių tūrį, bet ir į visus modelius sumontuoti pakraunamų hibridų technologiją. Ją turės ne tik pirmasis markės visureigis, kuris prekyboje turėtų pasirodyti 2015 - 2016 metais, bet ir prabangūs sedanai ir greiti kupė.
Norėdami sumažinti gaminamų automobilių išmetamųjų dujų emisijų vidurkį, net ir tokios kompanijos yra priverstos griebtis tokių priemonių, kurios prieš maždaug dvidešimt metų atrodytų nepriimtinos.