Paskutinį „Bentley GT“ britai pristatė dar Paryžiaus automobilių parodoje, na o dabar, Frankfurto automobilių parodoje, oficialiai pristatytas ir kabrioletas „Bentley Continental GTC“.
Žvelgiant iš tolo naująjį kabrioletą galima nesunkiai supainioti su ankstesniu – kaip ir dera prestižinių automobilių gamintojams, „Bentley“ pasirinktas kelias yra evoliucija, o ne revoliucija. Naujame kabriolete nauja yra kiekviena kėbulo detalė, stiliuje atsirado daugiau užuominų į sedaną „Bentley Mulsanne“. Paprasčiausia naują kabrioletą atskirti pagal žibintus – jei anksčiau jie buvo praktiškai vienodi, tai dabar išoriniai priekiniai žibintai yra gerokai mažesni.
„Bentley Continental GTC“: prabanga su vėju plaukuose. (nuotr. Gamintojo)
Pokyčių yra ir po metaliniu automobilio rūbu. Variklio galia dabar išaugo iki 575 a.g., sukimo momentas – iki 700 Nm. Inžinieriai kaip reikiant perkratė ir 6 pavarų „automatą“, dabar pavaros perjungiamos gerokai greičiau. Rezultatas akivaizdus – naujasis „GTC“ iki 100 km/h greičio įsibėgėja per 4,8 sek., 0,3 sek greičiau nei pirmtakas. Beje, dabar kitaip suderinta ir visų ratų pavara. Anksčiau sukimo momentas tarp ašių buvo paskirstomas po lygiai, o dabar jis tapo 40/60 galinių ratų naudai, tad automobilio charakteryje turėtų atsirasti daugiau azarto.
„Bentley Continental GTC“: prabanga su vėju plaukuose. (nuotr. Gamintojo)
Žinoma, yra pokyčių ir automobilio salone. Kaip teigia gamintojai, jis ne tik erdvesnis, bet ir prabangesnis. Atsirado daugiau naujų salono apdailos variacijų. Pavyzdžiui dabar pirkėjai galės rinktis net 17 odos atspalvių.