Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Prieš keletą mėnesių „Bentley“ vadovai visiems šios markės entuziastams garantavo, jog ne vienas gamintojo automobilis neturės dyzelinio variklio. Tačiau atrodo, kad „Bentley“ vadovų norai ir „VAG“ koncerno vadovybės nuomonės nesutapo.
Frankfurto automobilių parodoje pristatytas „Bentley Bentayga“ taps pirmuoju britiškos markės modeliu, kurį į priekį varys ne benzininis, bet dyzelinis variklis. „Bentayga“ turės tokį patį dyzelinį variklį kaip ir kitais metais pasirodysiantis „Audi SQ7“.
„Audi“ markės modelis naudos 4.0 litrų, 8 cilindrų dyzelinį motorą, kurio pajėgumas sieks 435 arklio galias ir net 980 Nm sukimo momentą. Įdomu yra tai, jog šis variklis naudos elektrines turbinas.
Elektrinių turbinų pagalba variklių gamintojams pavyks pašalinti tradicinių turbinų uždelsimą, padidinti variklių efektyvumą ir sumažinti kuro sąnaudas. Ne vienas automobilių industrijos ekspertas teigia, jog elektrinės turbinos taps norma po maždaug 4 - 5 metų.
„Ekologiškų“, gamtai draugiškų jėgainių „Bentley“ modelių gamoje netrūks. 2017 metais „Bentayga“ modelių gamoje atsiras versija su hibridine jėgaine, kuri turėtų būti labai populiari Vakarų Europoje ir Jungtinėse Valstijose.
Dyzeliniams varikliams alergiją turintiems pirkėjams „Bentley“ pasiūlys 6.0 litrų, W12 tipo benzininį motorą.
Prieš keletą mėnesių „Bentley“ vadovai visiems šios markės entuziastams garantavo, jog ne vienas gamintojo automobilis neturės dyzelinio variklio. Tačiau atrodo, kad „Bentley“ vadovų norai ir „VAG“ koncerno vadovybės nuomonės nesutapo.
Frankfurto automobilių parodoje pristatytas „Bentley Bentayga“ taps pirmuoju britiškos markės modeliu, kurį į priekį varys ne benzininis, bet dyzelinis variklis. „Bentayga“ turės tokį patį dyzelinį variklį kaip ir kitais metais pasirodysiantis „Audi SQ7“.
„Audi“ markės modelis naudos 4.0 litrų, 8 cilindrų dyzelinį motorą, kurio pajėgumas sieks 435 arklio galias ir net 980 Nm sukimo momentą. Įdomu yra tai, jog šis variklis naudos elektrines turbinas.
Elektrinių turbinų pagalba variklių gamintojams pavyks pašalinti tradicinių turbinų uždelsimą, padidinti variklių efektyvumą ir sumažinti kuro sąnaudas. Ne vienas automobilių industrijos ekspertas teigia, jog elektrinės turbinos taps norma po maždaug 4 - 5 metų.
„Ekologiškų“, gamtai draugiškų jėgainių „Bentley“ modelių gamoje netrūks. 2017 metais „Bentayga“ modelių gamoje atsiras versija su hibridine jėgaine, kuri turėtų būti labai populiari Vakarų Europoje ir Jungtinėse Valstijose.
Dyzeliniams varikliams alergiją turintiems pirkėjams „Bentley“ pasiūlys 6.0 litrų, W12 tipo benzininį motorą.