Didžiausia Lietuvoje alkoholinių gėrimų importuotoja „Bennet Distributors“ per 2008 metus pasiekė 371 mln. litų apyvartą – 20 proc. didesnę nei 2007 metais, kuomet ji buvo 308 mln. litų.
„63 mln. litų išaugusią apyvartą lėmė 30 proc. padidėję degtinės, brendžio ir vermuto gėrimų kategorijų pardavimai bei 20 proc. – vyno, šampano ir viskio. Šių gėrimų pardavimai augo sparčiau nei bendra šių gėrimų kategorijų rinka Lietuvoje, tai rodo, kad buvo perimta ir dalis konkurentų valdytos rinkos“, – teigia „Bennet Distributors“ generalinis direktorius Marekas Kuklis.
„Bennet Distributors“ ir toliau stiprino pirmaujančias pozicijas pagal importuojamo brendžio ir vermuto pardavimo rinkos dalis. Populiariausias Lietuvoje importuojamas brendis „Grand Cavalier“ užima 22,2 proc. visos brendžio pardavimo rinkos, o vermutui „Martini“ tenka net 52 proc. rinkos. Iš viso bendrovei tenka daugiau nei 35 proc. (2007 m. – 31 proc.) brendžio ir 57 proc. (2007 m. – 51 proc.) vermuto pardavimo rinkos. Bendrovei tenkanti rinkos dalis augo ir degtinės, viskio bei vyno kategorijose. Išlaikyti stabilias pozicijas rinkoje padėjo ir daugelis kitų veiksnių. Per paskutinius dvejus metus bendrovėje buvo optimizuoti logistikos kaštai, atnaujinta IT sistema, įvykdytas valdymo sistemų atnaujinimas.
Pasak bendrovės generalinio direktoriaus, padidinti akcizai alkoholiui ir apribotas prekybos laikas gali turėti įtakos šių metų pardavimams. „Nuolat stebime rinką ir galime teigti, kad vartojimas per trumpą laiką smarkiai nepakinta net išaugus kainai ar apribojus prekybos laiką. Tiesiog kai kurie vartotojai gali rinktis nelegalią produkciją, kas lems šešėlinės rinkos augimą. Iš tokios situacijos nelaimės nei verslas, nei valstybė“, teigia M. Kuklis.
Šiais metais bendrovė numato investicijas į tolimesnį valdymo sistemų modernizavimą, veiklos efektyvinimą ir vidinių procesų optimizavimą.