„Pirmasis greičio ruožas mūsų tikrai nepradžiugino – pradžia buvo labai šauni, nebloga, smėlis man patinka, bet apie vidurį (greičio ruožo – red. past.) turėjome šiek tiek navigavimo problemų, paklaidžiojome truputėlį, o paskui, likus dviem kilometrams iki finišo, nustojo veikti apatiniai degalų paėmimo siurbliai ir automobilis tiesiog sustojo. Nebuvo jokio kito varianto, kaip sunkvežimio pagalba. Praradome nemažai laiko, kol atvažiavo pirmieji serviso sunkvežimiai, kurie pagal taisykles galėjo mus partempti į servisą. Tai tokia Dakaro pradžia“, – pasakoja „General Financing team Pitlane“ pilotas.
Nors pirmasis greičio ruožas trumpas ir jo tikslas, kaip sako dauguma dalyvių, pasigerinti pozicijas prieš ilgąsias varžybų dienas, incidentų, staigmenų ir sensacijų netrūko. Ralio favoritu laikytas Sebastienas Loebas, įveikęs tris kilometrus, susidūrė su stabdžių problemomis, kurios jį nubloškė į 27-ąją vietą. Nė vienas iš favoritais laikytos komandos atstovų nefinišavo greičiausiųjų dešimtuke. Dar liūdnesnė lemtis ištiko du motociklininkus – abu jie išgabenti sraigtasparniais. Vienas iš jų, portugalas Joaquimas Rodriguesas, patyrė abiejų rankų lūžius, kai netinkamai įvertinęs kopos aukštį, ją peršoko ir nesėkmingai nusileido. Pirmasis etapas pasiglemžė ir Libano ekipažą – jie kopose apvertė savo „BMW“, tačiau sužeidimų išvengė.