Į šią misiją drauge su B. Vanagu leidosi ir buvęs lenktynininko šturmanas Mindaugas Čepulis. Pastarasis su „Toyota Gazoo Racing Hilux“ važiavo pirmą kartą: „Aš netikėjau, kad toks didelis automobilis gali taip greitai važiuoti ir taip aukštai šokti. Tai visiškai naujas potyris. Estijos trasos – išskirtinės. Beveik visi posūkiai akli, tad stenograma čia – ypač svarbi“, – įspūdžiais dalijosi M. Čepulis.
Estijos ralis – kandidatas tapti Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapu. Liepos 12–14 dienomis vykstančiame ralyje laukia 15 greičio ruožų, nusitiesusių per beveik 152 kilometrus. Organizatorių teigimu, dalyviai turės įveikti net 86 originalius tramplinus. Estijos ralyje dalyvauja visame pasaulyje žinomi lenktyniniai, pavyzdžiui Ott Tänak, Elfyn Evans ar Nikolay Gryazin, bei gamyklinės komandos, tokios kaip „Toyota Gazoo Racing WRT“, „Citroën Total WRT“, „Hyundai Motorsport N“, „M-Sport Ford World Rally Team“. Į ralį kasmet susirenka apie 40 tūkst. žiūrovų, šiemet jų tikimasi sulaukti 30 proc. daugiau.
„General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas „Rally Estonia“ dalyvauja penktą kartą, tačiau šiemet – naujame amplua. Apsiginklavęs švyturėliais ir sirenomis, lenktynininkas atlieka „nulinio“ ekipažo funkciją – tikrina trasas ir vykdo saugumo misiją.
Tačiau tai ne vienintelis šio dalyvavimo išskirtinumas. Lenktynininkas pasakoja, jog ne tik pirmą kartą važiuoja „nuliniu“ ekipažu, bet ir tai daro su „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidu. „Estijos ralis – geriausias ralis Baltijos valstybėse. Greičio ruožai čia labai techniški ir greiti, pritaikyti klasikini ralio automobiliams. Todėl matyti „cross country“ tipo bolidą – efektingas šou žiūrovams, kurį vainikuoja V8 variklio griausmas, – pirmąją ralio dieną komentavo sportininkas.
„General Financing team Pitlane“ pilotas Benediktas Vanagas „Rally Estonia“ dalyvauja penktą kartą, tačiau šiemet – naujame amplua. Apsiginklavęs švyturėliais ir sirenomis, lenktynininkas atlieka „nulinio“ ekipažo funkciją – tikrina trasas ir vykdo saugumo misiją.
Tačiau tai ne vienintelis šio dalyvavimo išskirtinumas. Lenktynininkas pasakoja, jog ne tik pirmą kartą važiuoja „nuliniu“ ekipažu, bet ir tai daro su „Toyota Gazoo Racing Hilux“ bolidu. „Estijos ralis – geriausias ralis Baltijos valstybėse. Greičio ruožai čia labai techniški ir greiti, pritaikyti klasikini ralio automobiliams. Todėl matyti „cross country“ tipo bolidą – efektingas šou žiūrovams, kurį vainikuoja V8 variklio griausmas, – pirmąją ralio dieną komentavo sportininkas.