TOP16 susitikę konkurentai paliko be žado žiūrovus. Komentatoriai skandavo: „Kol kas tai - geriausias šiandienos porinis važiavimas“. B. Čirba ir A. Tsaregradsev pademonstravo pirmus važiavimus, kurie itin technišką Bikernieki trasą paskandino dūmuose ir išlaikė žiūrovų dėmesį nuo starto iki pat finišo linijos. Puikiai pasirodę varžovai privertė suklusti ir teisėjus, kuriems vieningai išrinkti laimėtoją nepavyko. Teisėjai paskelbė one more time ir pakvietė dalyvius dar kartą susikauti.
Simboliška, bet kovą trasoje žiūrovai stebėjo ne tik tarp stiprių konkurentų, bet ir bolidų, kurių pavadinimai turi asociacijas su koviniais lėktuvais. Eurofighter prie Flanker F. Tad trasoje laukė nuožmi kova, kurioje nugalėtoju taps tik vienas. Vieningu teisėjų sprendimu pergalė atiteko lietuviui su ryškiu BMW E92 Eurofighter.
Per porą milimetrų nuo TOP4
TOP8 formate lietuviui susitikti teko su savo namų trasoje besivaržančiu latviu Nikolass Bertans. N. Bertans, dar visiems gerai žinomas kaip Nik Nak – jauniausias FIA IDC dalyvis. Sportininkui vos 16 metų ir jis turi itin didelį pranašumą, nes puikiai pažįsta visus trasos posūkius. Tai matėsi jau nuo pirmųjų sportininko važiavimų. Na, o lietuvių laukė dar viena aštri ir tiksli kova trasoje, nes B. Čirba taip pat ne naujokas Bikernieki trasoje.
Vis tik įveikti latvio B. Čirbai nepavyko. Antrojo važiavimo metu sportininkui pritrūko sėkmės įtikinti teisėjus savo, kaip sekėjo (chaser) pranašumu. Bilietas į TOP4 atiteko Latvijos atstovui.
Po kovos B. Čirba pasakojo, kad pavyti N. Bertans sutrukdė padangos. „Iš dalies esame patenkinti savo pasirodymu. Žinoma, gaila, kad antrame važiavime pasibaigė padangos. Visiškai taip pat, kaip nutiko ir one more time metu su A. Tsaregradtsev. Tada dar stengėmės jas taupyti, tačiau su Nik Nak‘u jau nepavyko to padaryti. Pabaigoje realiai važiavau, kaip ant muilo – pritrūko poros milimetrų“.
Nors iki sėkmės pritrūko ne daug, sportininkas džiaugėsi savo pasirodymu ir galutine 7-ąja vieta pasaulio šonaslydžio čempionate. „Pasiekėme tikrai puikų rezultatą“, komentavo B. Čirba stebėdamas finalines FIA IDC kovas.
3-čia vieta komandinėje įskaitoje ir nauji FIA IDC lyderiai
Lietuviams užbaigus savo pasirodymą FIA IDC, kova trasoje nesibaigė. TOP4 finale susikovė daugkartinis Europos čempionas James Deane, latviai Kristaps Bluss ir anksčiau minėtas Nikolass Bertans bei kartu su B. Čirba „Liqui moly“ komandą FIA IDC varžybose atstovavęs Ukrainos šonaslydžio čempionas Max Miller. Pastarajam be kovos atiteko 3-čioji vieta, nes dėl 3-4 vietos turėjęs su juo rungtis K. Bluss dėl gedimų taip ir nepasirodė prie starto.
Didžiausia intriga virė dėl 1-2 vietos, kur susitiko trasos šeimininkas N. Bertans ir ne vieną pergalę „Drift Masters“ Europos čempionatų metu šioje trasoje pelnęs – J. Deane. Sportininkai ne tik pasislėpė iš po padangų pasklidusių dūmų užsklandoje, bet ir paskandino visus žiūrovus. Vis tik jau pirmojo važiavimo metu fortūna nusisuko nuo trasos šeimininko, o po to pertraukos į trasą grįžusiam N. Bertans beliko užbaigti kovą antroje pozicijoje. Teisėjai išrinko naują pasaulio čempioną ir juo tapo J. Deane.
Apdovanojimų metu buvo paskelbti ne tik geriausi FIA IDC pilotai, bet ir pakviestos stipriausios čempionato komandos. Čia pasirodė ir lietuvis B. Čirba su „Liqui Moly“ komanda (ukrainiečiu M. Miller ir čeku M. Reichert). Sportininkai užėmė 3-ią vietą ir nusileido tik „Viada Latvija“ ir „Aimol Racing“ komandoms.
Į Lietuvą grįžęs B. Čirba jau rengiasi birželio 18-19 dienomis vyksiančiam 2-ajam Lietuvos šonaslydžio čempionato etapui, Kačerginės „Nemuno žiede“, kuriame pasirodys su „Urta drift“ komanda.