Visi tankai turi vikšrinę važiuoklę, kuri sąlygoja tanko stabilumą važiuojant bekele. Daugelio tankų pabūklas įrengtas bokštelyje, gana aukštai nuo žemės paviršiaus. O švediško S-Tank 103 mm skersmens pabūklo mechanizmas įmontuotas galinėje tanko korpuso dalyje. Po pabūklu įrengta automatinė jo užtaisymo sistema.
Įprastinis S-Tank ekipažas – 3 asmenys. Jie sėdi tanko kabinos centre, kur saugiausia. Iškilus būtinybei, tanką gali valdyti du ar tik vienas asmuo, sėdintis viename iš priekinių krėslų.
Lyginant su tradiciniais tankais, S-Tank yra kur kas žemesnis. Kadangi neturi bokštelio, S-Tank vamzdis į šalis sukiojamas kartu su visu tanku.
O dar įdomiau reguliuojamas pabūklo vamzdžio aukštis – tai atlieka speciali hidropneumatinė pakabos sistema, kuri iškelia priekinę (vamzdis pakeliamas) arba galinę (vamzdis nuleidžiamas) vikšrinės važiuoklės dalį. Beje, tanko vamzdis aukštyn-žemyn kilnojamas 22 laispnių amplitude, ir tai pranoksta daugelio tankų galimybes.
Mūšiui paruoštas švediškas tankas sveria apie 40 tonų. Nepaisant to, kad sukiotis į šonus jis gali ant vikšrų, tanko šone pasitaikiusi kliūtis (kelmas, medis ar riedulys) nesudaro sunkumų – tankas kliūtį nustumia šonu, tarytum buldozeris. Jei sukantis pasitaiko stambesnis "puntukas", tankas ja pasinaudoja kaip atrama atliekamam posūkiui.
Neįprastai žemas tanko "ūgis" – neabejotinas pranašumas. Tankas gali patogiai pasislėpti ne tik už medžių ar krūmų, bet ir už reljefo nelygumų ar tiesiog pievoje su aukštesne žole.
O jei aplink plyti beviltiška lyguma (!) – tankas nesunkiai gali išsirausti (nes priekinėje dalyje, po pabūklo vamzdžiu turi buldozerio verstuvą) duobe-apkasą, kurioje galės tūnoti lūkuriuodamas priešo. Beje, verstuvu sustumta žemių krūva tampa papildoma tanko apsauga (ypač jo važiuoklei).