Prieš renginį, dalyvių sąraše puikavosi 26 komandos. Deja, vienam pasišalinus dar iki kvalifikacijos, lenktynėse virė kovos tarp 25 dalyvių. Kvalifikacijoje buvo juntama įtampa: dalyviai vienas kitą lenkė ir juos skyrė vos kelios sekundės dalys. Ypatingai graži kova dėl starto pozicijų virė tarp „TCR“ klasės dalyvių: čia sportininkai vienas kitą vis aplenkdavo praktiškai šimtosiomis sekundės dalimis. Tuo tarpu, kas startuos iš „pole“ pozicijos buvo aišku praktiškai iš karto: „Flash Racing Latvia“ su „Lamborghini Huracan“ uzurpavo šią vietą parodydami įspūdingą 1:20,105 minutės rato įveikimo laiką. Antrąją vietą starto rikiuotėje užsitikrino šio sezono lyderių „Circle K milesPLUS” komanda su „Porsche“, jų greičiausiai įveiktas ratas - per 1:22,988 minutės. Iš trečiosios vietos lenktynėse startavo „Rotoma Racing” komanda, greičiausiai ratą įveikusi per 1:23,166 minutės. Tuo tarpu, iškart už jų toliau pradėjo rikiuotis „TCR“ klasės automobiliai, kurių tarpe greičiausias buvo „Skuba Racing Team“ komandos „VW Golf GTI TCR“.
Tikrosios kovos užvirė iškart po lenktynių starto. Jau pirmąją lenktynių valandą, dalis komandų turėjo sustoti ilgesniam laiko tarpui, nei kad užtruktų vairuotojų pasikeitimas: technika pareikalavo itin brangaus dėmesio ir laiko. Viena tokių komandų buvo ir sezono lyderė „Circle K MilesPLUS“ komanda. Skriedamas trasa, šios komandos „Porsche 911 GT3 Cup“ automobilis, panašu, nešvelniai nusileido, kiek pažeisdamas apačią ir radiatorių. Komandos mechanikai ir inžinieriai sugebėjo pakeisti per ganėtinai trumpą laiką ir komanda galėjo kovoti toliau, sugebėdama pasiekti ir podiumą savo klasėje. Tuo tarpu, latvių „Flash Racing Latvia” komanda buvo nepagaunami tiek absoliučiai, tiek savo klasėje „GT PRO“. Antroji vieta absoliučioje įskaitoje teko „Skuba Racing Team” komandai su „VW Golf GTI TCR“ automobiliu, o trečioji – „DHL Racing” komandai, kurios sudėtyje šiame etape varžėsi jungtinės Lietuvos ir Latvijos sportininkų pajėgos.
Taigi, lenktynės buvo kupinos dramos tiek kiekvienos komandos garaže, tiek kiekviename trasos posūkyje. Po ganėtinai didelės avarijos tarp suomių „Black Rose Racing” komandos su „VW Golf GTI TCR DSG“ ir VW Golf“, priklausančio „Redus LT” komandai, „TCR“ komanda iš lenktynių pasitraukė, netekdama daug svarbių taškų čempionate. Pažeidimai sėkmingai lenktyniauti sutrukdė ir „Redus LT“ komandai. Dar du „TCR“ klasės „VW GOLF“ automobiliai pasitraukė dėl sugedusios greičių desugedusios greičių dėžės: tai „GSR Motorsport“ komanda su „#SpeedSistersLT” projektu ir dar viena – „Noker Racing Team”. Pastariesiems pasitraukimas buvo išties skausmingas: ik šio etapo Rygoje komanda užėmė antrąją vietą absoliučioje įskaitoje ir buvo pirmieji tarp „TCR“ dalyvių. Techniniai nesklandumai iš lenktynių eliminavo ir latvių „Bruno Racing Team”, lietuvaičių „R2M Performance” bei „RD Signs” komandas.
Šiame etape buvo gausu komandų, kurios ir lenktyniavo, ir sprendė techninius nesklandumus vienu metu. Viena tokių – „Dream 2 Drive PRO“ komanda, lenktynių metu pasikeitusi šarnyrą, bei „Telšių statyba“, iki pat lenktynių starto nežinojusi, ar automobilio trauka atsirado. Tiesa, likus 40 minučių iki lenktynių finišo, pastarosios komandos „BMW“ iš lenktynių pasitraukė, paskui save trasoje palikęs ilgą tepalo šleifą. Likus kelioms minutėms iki finišo, saugos automobilis pasitraukė iš lenktynių ir visos važiuojančios komandos mėgino užsitikrinti kaip galima daugiau čempionato taškų. Galiausiai, mojant finišo vėliavai, ir fejerverkams pasitinkant lenktynių nugalėtoją „Flash Racing Latvia“ komandą, varžybų komisarai turėjo ką apsvarstyti.
„GT PRO” klasėje, iškart už lyderių komandos, pergalę šventė lietuviai „MM 911 Racing” su „Porsche 911“, o trečioji vieta teko jau minėtai „Circle K MilesPLUS” komandai su „Porsche 911 GT3 Cup“ automobiliu.
„GT AM” klasės nugalėtoju tapo visą sezoną su techniniais „negalavimais“ kovojanti „Rotoma Racing” komanda, lenktyniaujanti su „BMW M3 E92“. Antroji vieta teko „Porsche Baltic” komandai su „Porsche Cayman GT4“, o trečioji – „Techninis Projektas-Viada” komandai su „BMW M3 e92“.
„TCR” įskaitoje, pergalę šventė „Skuba Racing Team”, antroji vieta teko „DHL Racing” komandai, o trečioji – dar vienai lietuvaičių komandai „Igorio lankai”.
„A3000+” klasėje taškus skaičiavo pasitraukusios komandos. Tiesa, joms pavyko nuvažiuoti minimalią distanciją, kad taškai čempionate būtų priskirti. Pirmoji vieta teko „Telšlių statyba“ komandai, antroji – „RD Signs ir jų „BMW Z4“. Tuo tarpu, „A3000“ įskaitoje pergalę šventė „Mažeikių Auto Sporto Klubas“ su „Peugeot 308 RC“, antroji vieta teko „Helios sport“ komandai su „BMW E46“, palikusiems „Bruno Racing Team” trečioje vietoje.
„Diesel” klasėje pergale džiaugėsi techninių gedimų kamuojama „Anteja.LT Racing Team” komanda su „BMW 135d“, o antroji vieta teko „Redus LT” ir jų „VW Golf“.
„A2000” įskaitos lyderė buvo „RM Klubas” komanda su „Honda Civic Type-R“, už savęs palikusi „ACAP Racing” komandą antroje vietoje ir „Topratai.lt” – trečioje.
Kol „BEC6H” čempionato taškai dar skaičiuojami, sunkoka pasakyti, kiek konkrečiai pasikeitimų po etapo Rygoje įvyko. Tiesa, viena – akivaizdu: paskutinysis etapas svarbus visiems dalyviams, tiek kovojantiems absoliučiai, tiek savo klasėje: kovos tikrai bus įdomios stebėti. Sekančios lenktynės planuojamos rugsėjo 20-21 dienomis Estijoje, “Auto24Ring” trasoje.