„BBS“ ratlankiai iš pradžių užkariavo paprastų vartotojų širdis, o vėliau atėjo eilė automobilių sporto arenai. „BBS“ anuomet investavo pakankamai didžiules sumas į lengvesnių, aerodinamiškesnių ratlankių kūrimą. Tačiau „BBS“ specialistai net nepagalvojo, jog jie pristatys naują ratlankių rūšį, kurią pamėgs beveik visos automobilių sporto komandos.
„BBS“ automobilių sportui skirtus ratlankius kūrė galvodami apie jo funkciją, o ne apie jo grožį. Todėl nenuostabu, jog „BBS“ ratlankiai buvo lengvi ir atsparūs smūgiams. Tokios ratlankių savybės patiko ne tik „Porsche“, bet ir „BMW“ bei „Audi“.
Stabdžių diskų aušintuvai - taip būtų galima pavadinti šį ratlankių priedą, kuris pirmą kartą buvo panaudotas „Porsche 935“. Nors pletono formos stabdžių diskų aušintuvai padėjo „Porsche“ ekipai, nereiškia, jog šis priedas padėjo kitoms komandoms. Konkurencija tuometiniame „IMSA GTP“ čempionate buvo tokia nuožmi, jog kiekviena komanda stengėsi nesuteikti savo konkurentams pranašumo, tad kai lenktynių trasoje pasirodė „Porsche“ su neįprastos išvaizdos „BBS“ ratlankiais - visos komandos bėgo paskui. Puikus to pavyzdys yra „Audi“ komanda, kuri išleisdavo daugiau pinigų ne „BBS“ ratlankiams, bet jų priedams. Vokiečiai vėjo tunelyje praleisdavo ištisas savaites norėdami sukurti nepriekaištingus stabdžių diskų aušintuvus.
Šiandien tokie ratlankių priedai nebegaminami ir automobilių sporte nebenaudojami, nes juos pakeitė vieno dalies iš magnio pagaminti ratlankiai. Vieninteliai „BBS RS Turbofans“ gerbėjai - automobilių entuziastai, kurie nusprendžia savo mylimas mašinas papuošti kadaise automobilių sporte karaliavusiais ratlankiais.