• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Kaip vadinti blondinę valdančią verslą? Geru marketingu, jei blondinė yra lietuvė“ – taip BBC žurnalistai komentuoja naujausią „Olialia“ planą nuo 2015 metų siūlyti atvykti į Maldyvų salą, kurioje vadovaujantis, aptarnaujantis ir net atskraidinančio lėktuvo personalas vien tik blondinės (ar blondinai).

REKLAMA
REKLAMA

Toliau savo pasakojimą visam pasauliui tęsiantis žurnalistas rašo, jog Baltijos šalių blondinės yra ypač išjuokiamos dėl neva buvimo kvailomis, todėl tokio verslo siekis yra įrodyti, kad blondinės yra protingos. O kalbinta „Olialia“ atstovė Giedrė Pukienė išdidžiai pareiškė, kad jos darbuotojos netgi turi išsilavinimą.

REKLAMA

Deja, įgyvendinti šią idėją gali būti labai sunku, nes pagal šių salų įstatymus 50 % darbuotojų turi būti vietiniai, kurių tik retas atitinka blondiniškus reikalavimus. Kai šios žinios pasirodė vietiniame internetiniame puslapyje „Minivan“, „Olialia“ planai buvo apšaukti rasistiniais ir bent jau kol kas vietiniai nusiteikę prieš tokią idėją.

REKLAMA
REKLAMA

Ta pati „Olialia“ atstovė teigia, kad nei plaukų, nei odos spalva, net ir amžius įtakos įsidarbinimui neturės, tačiau kai tamsiaplaukės bus apsuptos dieviškųjų blondinių, jos pačios nuspręs persidažyti plaukus.

Kritikai komentuoja, kad kompanijos pasirinkta marketingo strategija yra visiškas seksizmas ir tai neturi nieko bendro su blondinės kaip protingos moters įvaizdžio formavimu. Kaip manote Jūs?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų