Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Formulės 1“ komandos sutiko, kad nuo 2014 metų būtų įdiegta baudos taškų sistema. Dabar šią idėją turės patvirtinti birželį posėdžiausianti FIA autosporto taryba, tačiau tai – tik formalumas.
Pasiūlymui įvesti baudos taškų sistemą pritarė septynios iš vienuolikos čempionate dalyvaujančių komandų. Šiam pasiūlymui pasipriešino „Red Bull“, „Toro Rosso“, „Lotus“ ir „Williams“.
Ši sistema suteiks teisėjams teisę skirti baudos taškus, vietoje įprastų bausmių už įvairius lenktyniavimo pažeidimus.
Atsižvelgdami į pažeidimo pobūdį, teisėjai baudos taškų kiekį galės skirti savo nuožiūra, tačiau už tam tikrus pažeidimus bus nustatytas rekomenduojamas baudos taškų kiekis, pavyzdžiui, už sukeltą avariją bus skiriami trys baudos taškai, o už nesugebėjimą išlaikyti reikiamo atstumo važiuojant paskui saugos automobilį bus skiriamas vienas baudos taškas.
Lenktynininkas, 12 mėn. laikotarpyje surinkęs 12 baudos taškų, bus diskvalifikuotas vienerioms lenktynėms. Baudos taškai bus anuliuojami, kai nuo jų skyrimo praeis dvylika mėnesių.
Didžioji dalis „Formulės 1“ lenktynininkų pritarė šiai idėjai, o „Lotus“ ir „Williams“ jai pasipriešino tikriausiai dėl to, kad Romainas Grosjeanas ir Pastoras Maldonado ne kartą buvo pakliuvę į teisėjų akiratį.
„Ferrari“ pilotas Felipe Massa teigė: „Iš to, ką mačiau, nemanau, kad kas nors pasikeis. Lenktynininkai, keliantys problemas, kentės labiau nei kiti. Visą karjerą stengiausi į tai nesivelti, taigi viskas gerai.“
„Formulės 1“ komandos taip pat diskutavo ir apie baudos ratų skyrimą vietoje pravažiavimo pro boksus baudų.
Tokie ratai būtų buvę skirti lenktynininkui, kurio prasižengimas nebūtų buvęs pakankamai rimtas, kad jam galėtų būti skirta pravažiavimo pro boksus bauda. Vietoje jos lenktynininkas būtų turėjęs ratą nuvažiuoti 5 sek. lėčiau nei anksčiau nuvažiuotą ratą. Vis dėlto, daugumos balsais šiam pasiūlymui pritarta nebuvo.
„Formulės 1“ komandos sutiko, kad nuo 2014 metų būtų įdiegta baudos taškų sistema. Dabar šią idėją turės patvirtinti birželį posėdžiausianti FIA autosporto taryba, tačiau tai – tik formalumas.
Pasiūlymui įvesti baudos taškų sistemą pritarė septynios iš vienuolikos čempionate dalyvaujančių komandų. Šiam pasiūlymui pasipriešino „Red Bull“, „Toro Rosso“, „Lotus“ ir „Williams“.
Ši sistema suteiks teisėjams teisę skirti baudos taškus, vietoje įprastų bausmių už įvairius lenktyniavimo pažeidimus.
Atsižvelgdami į pažeidimo pobūdį, teisėjai baudos taškų kiekį galės skirti savo nuožiūra, tačiau už tam tikrus pažeidimus bus nustatytas rekomenduojamas baudos taškų kiekis, pavyzdžiui, už sukeltą avariją bus skiriami trys baudos taškai, o už nesugebėjimą išlaikyti reikiamo atstumo važiuojant paskui saugos automobilį bus skiriamas vienas baudos taškas.
Lenktynininkas, 12 mėn. laikotarpyje surinkęs 12 baudos taškų, bus diskvalifikuotas vienerioms lenktynėms. Baudos taškai bus anuliuojami, kai nuo jų skyrimo praeis dvylika mėnesių.
Didžioji dalis „Formulės 1“ lenktynininkų pritarė šiai idėjai, o „Lotus“ ir „Williams“ jai pasipriešino tikriausiai dėl to, kad Romainas Grosjeanas ir Pastoras Maldonado ne kartą buvo pakliuvę į teisėjų akiratį.
„Ferrari“ pilotas Felipe Massa teigė: „Iš to, ką mačiau, nemanau, kad kas nors pasikeis. Lenktynininkai, keliantys problemas, kentės labiau nei kiti. Visą karjerą stengiausi į tai nesivelti, taigi viskas gerai.“
„Formulės 1“ komandos taip pat diskutavo ir apie baudos ratų skyrimą vietoje pravažiavimo pro boksus baudų.
Tokie ratai būtų buvę skirti lenktynininkui, kurio prasižengimas nebūtų buvęs pakankamai rimtas, kad jam galėtų būti skirta pravažiavimo pro boksus bauda. Vietoje jos lenktynininkas būtų turėjęs ratą nuvažiuoti 5 sek. lėčiau nei anksčiau nuvažiuotą ratą. Vis dėlto, daugumos balsais šiam pasiūlymui pritarta nebuvo.