• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Batų prekybos internetu lyderė „Open24“ pirmąjį pusmetį fiksavo besitęsiantį pirkėjų migravimą iš tradicinių parduotuvių į internetą. Per šešis mėnesius pardavimai internetu, lyginant su 2013-aisiais, toliau augo ir viršijo simbolinę 2 mln. litų ribą – daugiau nei 22,2 proc. bendros 9,0 mln. litų apyvartos.

Batų prekybos internetu lyderė „Open24“ pirmąjį pusmetį fiksavo besitęsiantį pirkėjų migravimą iš tradicinių parduotuvių į internetą. Per šešis mėnesius pardavimai internetu, lyginant su 2013-aisiais, toliau augo ir viršijo simbolinę 2 mln. litų ribą – daugiau nei 22,2 proc. bendros 9,0 mln. litų apyvartos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Praėjusiais metais sėkmingai baigėme tarptautinę prekybos taškų tinklo plėtrą, kai atstovybės Estijoje, Danijoje ir Latvijoje pasiekė daugiau nei 3 mln. litų apyvartą. Šiais metais stebime, jog tęsiasi ir stiprėja viso regiono vartotojų noras pirkti internetu, o matuotis – gyvose parduotuvėse. Ši tendencija iš esmės keičia visą prekybos mechanizmą – vis daugiau dėmesio parduotuvėse skiriame platesnio asortimento pateikimui, supažindinimui bei galimybėms vietoje pajausti vieno ar kito batų modelio privalumus“, – sakė Martynas Tinfavičius, UAB „Open24“ direktorius.

REKLAMA

Vertinant vidutinės dienos pardavimus, beveik ketvirtį „Open24“ pardavimų sudarantys pardavimai internetu neatsiranda patys savaime. Bendrovės duomenys rodo, jog kas trečias klientas internetu perka tik po to, kai „gyvoje“ parduotuvėje susipažįsta su vienu ar kitu modeliu. Tačiau šis įprotis nėra universalus – daug pirkėjų pasitiki ir yra išbandę žinomus prekių ženklus internete, todėl patikusį modelį perka iš karto, nes savo avalynės dydį žino, o prekių grąžinimas paprastai yra nemokamas, grąžinimo procedūra paprasta ir pritaikyta vartotojo patogumui.

REKLAMA
REKLAMA

Bendrovės pardavimai Lietuvoje vis dar sudaro pagrindinę pajamų dalį, tačiau plėtra užsienyje nuosekliai keičia situaciją. Pirmąją šių metų pusę pardavimai ne Lietuvoje sudarė jau trečdalį visų pajamų. Didžiausias augimas fiksuotas Estijoje, kur 2013-aisiais atidaryta ir elektroninė, ir pirmoji tradicinė avalynės parduotuvė.

„Pora metų batų prekybą internetu gerokai jaukė tuomet buvę populiarūs grupinių pardavimų portalai, tačiau vartotojams šią naujovę išbandžius ir nusivylus asortimentu ar menkomis klientų aptarnavimo galimybėmis pradedame fiksuoti šių emocinių vartotojų srautą. Naujieji batų pirkėjai internetu labai jautrūs kainai, linkę laukti geriausios kainos pasiūlymo, išpardavimų. Tai sudėtinga pirkėjų grupė, tačiau mūsų patirtis ir gana platus asortimentas užtikrina geriausius pasiūlymus, todėl naujieji klientai toliau stiprina mūsų lyderystę prekiaujant batais internetu. Planuojame, jog internetu šiemet parduosime daugiau nei 40 tūkst. porų batų“, – sakė Martynas Tinfavičius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Apie UAB „Open24“

Oficialus CROCS™ atstovas Lietuvoje ir Latvijoje, administruojantis www.open24.lt, www.open24.lv, www.open-24.ee ir www.crocs24.dk interneto parduotuves, 12 frančizinių Crocs™ parduotuvių Lietuvoje ir Latvijoje bei 2 kelių prekių ženklų avalynės parduotuves Lietuvoje. Bendrovė pirmąsias parduotuves atidarė 2009 metais, kai pasiekė 3,15 mln. litų apyvartą, kuri vėliau sparčiai augo: iki 5,73 mln. litų 2010-aisiais, 11,25 mln. litų 2011-aisiais ir 17,2 mln. litų 2012 -aisiais. Įgyvendinus parduotuvių tinklo plėtros planus 2013 metais augimas buvo tik organinis ir apyvarta ūgtelėjo iki 19,2 mln. litų.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų