• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Savaitgalį geriausioje automobilių sporto trasoje Baltijos šalyse – Piarnu autodrome, tikra šventė. Trasoje sunkiai išsitenka automobiliai. Porsche“, „Camaro“, BMW, Skandinavijos „Formulės“ taurių, Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas (BaTCC), vienu metu lenktyniaus net 39 „Legendų“ automobiliai. Visgi, Dainiui Matijošaičiui nėra taip paprasta mėgautis lenktynėmis, kai į nugarą šnopuoja patyrę latviai su greitais automobiliais.
Po dviejų etapų D. Matijošaitis yra Baltijos žiedinių lenktynių čempionato lyderis. Open klasėje per du etapus jis laimėjo visas ketverias lenktynes ir surinko 100 taškų, tačiau tai nereiškia, kad D. Matijošaitis gali atsipalaiduoti.
„Visko dar gali būti – ir gedimų, ir pats gali prigrybauti, tada jau bet kuris varžovas gali aplenkti“, – kalbėjo D. Matijošaitis.
Gedimų už kiekvieno kampo. Nedaug trūko iki to, kad į kvalifikaciją D. Matijošaitis būtų išvažiavęs daug vėliau. Prieš startą mechanikai pastebėjo, kad sunkiai jungiasi pavaros, pasirodo – bėgo sankabos skystis. Mechanikai per kelias minutes sutvarkė gedimą.

Savaitgalį geriausioje automobilių sporto trasoje Baltijos šalyse – Piarnu autodrome, tikra šventė. Trasoje sunkiai išsitenka automobiliai. Porsche“, „Camaro“, BMW, Skandinavijos „Formulės“ taurių, Baltijos šalių žiedinių lenktynių čempionatas (BaTCC), vienu metu lenktyniaus net 39 „Legendų“ automobiliai. Visgi, Dainiui Matijošaičiui nėra taip paprasta mėgautis lenktynėmis, kai į nugarą šnopuoja patyrę latviai su greitais automobiliais.
Po dviejų etapų D. Matijošaitis yra Baltijos žiedinių lenktynių čempionato lyderis. Open klasėje per du etapus jis laimėjo visas ketverias lenktynes ir surinko 100 taškų, tačiau tai nereiškia, kad D. Matijošaitis gali atsipalaiduoti.
„Visko dar gali būti – ir gedimų, ir pats gali prigrybauti, tada jau bet kuris varžovas gali aplenkti“, – kalbėjo D. Matijošaitis.
Gedimų už kiekvieno kampo. Nedaug trūko iki to, kad į kvalifikaciją D. Matijošaitis būtų išvažiavęs daug vėliau. Prieš startą mechanikai pastebėjo, kad sunkiai jungiasi pavaros, pasirodo – bėgo sankabos skystis. Mechanikai per kelias minutes sutvarkė gedimą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Batcc kvalifikacija (24 of 24)


Kitaip apsunkinti D. Matijošaičio gyvenimą šioje serijoje pasiryžo du latviai – Vitalijus Kalmis ir Leons Osipovs. Jie į Estiją atsivežė du „Radical SR3“ bolidus.
Labai lengvi ir galingi „Radikalai“ trasoje teoriškai yra greitesni už D. Matijošaičio „Renault Megane RS Sport“, bet per penktadienio treniruotes ir kvalifikaciją latviai nežibėjo. Nė vienas jų neišnaudojo automobilio privalumų. Pavyzdžiui, prieš posūkius stabdė daug anksčiau, posūkius įveikinėdavo lėčiau ir taip prarado daug laiko.
Kvalifikacijoje D. Matijošaitis buvo žymiai greitesnis už abu varžovus.
Greičiausiai ratą Parnu trasoje jis įveikė per 1 min 16.733 s. V. Kalmis užgaišo beveik trim sekundėmis ilgiau. Jo laikas – 1 min 19.238 s. L. Osipovo – 1 min 19.833 s.

REKLAMA

Batcc kvalifikacija (21 of 24)


Ketvirtas liko D. Matijošaičio komandos draugas Andrius Jasionauskas – 1 min 21.936 s.
„Nors ir buvau greičiausias, bet toli gražu nesu patenkintas savo rezultatu. Nenustosiu reguliuoti automobilio iki tol, kol pats nebūsiu patenkintas“, – pasiryžęs
Šeštadienį ir sekmadienį laukia dvejos BaTCC lenktynes. Savaitgalis gerokai išsitemps ir per dvi dienas lenktynininkai į trasą išvažiuos tik du kartus. Toks perkaitimas ir stresas tai pat gali būti vienas iš lemiamų veiksnių, kurių žiedinėse lenktynėse aibės.

GALERIJA


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų