Organizatoriai: „Dalyviams to reikėjo“
Vienas Baltijos šalių lenktynių organizatorių Andis Meilands, pasakodamas apie etapą Suomijoje, buvo atviras ir lakoniškai išdėstė kelias priežastis, kodėl lenktynės iškeliavo į tolimąją Suomijos trasą: „Jau buvo pats laikas išvažiuoti ir kitur, dalyviams jau to tikrai reikėjo. Mes suprantame, kad dalyviams pabosta vėžintis tarp dviejų trasų Baltijos šalyse, Lietuvoje ir Estijoje. Gaila, bet „Nemuno žiedas“ vis dar neatitinka reikalavimų, būtinų ištvermės lenktynėms. Paprastai mes sprendimus priimame tik iš pradžių pasitarę su dalyviais ir jų balsų dėka mes su lenktynėmis adrenalino savaitgaliui keliamės į kitą pusę jūros. Neturėtume pamiršti, kad mes turime ne tik Baltijos šalių čempionatą, bet ir Šiaurės Europos zonos lenktynių serijas. Tai sudaro puikias sąlygas keliauti, išmėginti naujas trasas. Šį kartą – tai „Botniaring“.
Ši trasa įsikūrusi šalia Jurva miestelio, pietų Ostrobothnia regione: važiuojant automobiliu, nuo Helsinio užtrunkama apie 4 su puse valandos. Nors trasa ir nėra lengvai pasiekiama, vietiniai Suomijos lenktynininkai prisiekia, kad ją tikrai verta pamatyti ir ypač – joje lenktyniauti. Paprastai naudojamos dvi skirtingos trasos konfigūracijos, trumpesnė – apie 2700 metrų ir ilgesnė – 4014 metų. Būtent pastaroji ir bus naudojama būsimose savaitgalio lenktynėse.
Suomijos komanda „Black Rose Racing“: „Tai- tikrai darbinga trasa“
Ne visi lenktynių dalyviai „Botniaring“ trasoje varžysis pirmąjį kartą. Kai kurie Suomijos lenktynininkai čia jaučiasi kaip namuose. Vieni tokių – „Black Rose Racing Team”, žiedinėse lenktynėse dalyvaujantys nuo 2001 metų. Nepakitusia komandos sudėtimi komanda varžybose dalyvauja jau penktąjį sezoną: tai Vesa Kinnunen, Toni Virtanen ir Tuomas Halonen. Naujausias narys – „VW Golf GTI TCR“ automobilis, pakeitęs ilgametį komandos automobilį „BMW“.
„Tai – priekine ašimi varomas automobilis ir mes vis dar turime daug ko išmokti, pritaikant tiek vairavimo stilių, tiek pačius automobilio nustatymus ilgų nuotolių lenktynėms. Automobilis tikrai geras ir malonus vairuoti, o konkurencija „TCR“ klasėje – tikrai stipri ir smagi. Tuo mes tikrai mėgaujamės. Pirmosios lenktynės praėjo ne visai taip, kaip tikėjomės, bet mes daug ko išmokome. Kvalifikacijos metu parodėme, kad galime greitai važiuoti. Tą mėginsime patvirtinti ir lenktynėse Suomijoje.“ – pasakojo komandos lenktynininkas Tuomas Halonen.
Paklaustas apie „Botniaring“ trasą, T.Halonen buvo ramus: „Mes paprastai namuose demonstruojame gerus rezultatus ir tikrai esame stiprūs Suomijos ištvermės lenktynėse. Jeigu pasidarysime visus namų darbus iki galo, turėtume startuoti iš pole pozicijos ir kovoti dėl pergalės lenktynėse.“ Komanda turėjo ir gerų naujienų dalyviams, kuriems šios lenktynės „Botniaring“ pirmosios: „Lenktyniauti šioje trasoje išties smagu. Tai – tikrai greita trasa ir tuo įsitikinti turėjome ne vieną progą. „Botniaring“ turi viską: didelio greičio sekcijas ir posūkius, lėtas vietas ir sekcijas. Mes tikimės, kad tiek dalyviai, tiek žiūrovai puikiai praleis laiką šioje mūsų namų trasoje“.
Ramūnas Čapkauskas: „Suomijos trasos konfigūracijos – sudėtingos“
Daugiau nei trisdešimt metų žiedinėse lenktynėse lenktyniaujantis Ramūnas Čapkauskas ne vieną kartą suko ratus ir Suomijoje – dar tuomet, kai varžybose lenktyniavo su formule. Paklaustas apie Suomijos lenktynių trasų specifiką, R. Čapkauskas neslėpė nusivylimo, kad neturėjo galimybės išmėginti šios trasos tiesiųjų ir posūkių. Tačiau jis įsitikinęs, kad lenktynių savaitgalis bus išties smagus ir trasa pareikalaus gerų lenktynininkų įgūdžių. „Suomijos trasų konfigūracijos – labai sudėtingos ir reikalaujančios iš sportininkų daug sugebėjimų jose sukurti greitį. 6 valandų lenktynėse sieksime aukščiausių rezultatų, o „TCR“ klasėje „BaTCC“ serijoje – noriu pakartoti Rygoje pademonstruotą rezultatą. Man šios lenktynės – labai svarbios.“ – pasakojo ilgametis sportininkas.