• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Didžiosios Britanijos bankas „Barclays“ kaltinamas „apartheido“ stiliaus aptarnavimu, rašo „The Daily Mail“.

REKLAMA
REKLAMA

Nuo šiol žmonės, turintys mažesnius indėlius ar pajamas, bus nukreipiami į telefonų aptarnavimo centrus esančius... ( ne, ne, ne Lietuvoje...) Indijoje. Tai gal ir nesiutintų banko klientų, jei ne viena smulkmena – turintys daugiau pinigų bus aptarnaujami britų (ar bent jau Britanijoje dirbančių asmenų).

REKLAMA

Identifikuoti ir išskirstyti klientus bus galima įdiegus naują aptarnavimo sistemą. Taip tikimasi atskirti klientus, kurie turi pinigų įsigyti papildomų paslaugų ar investuoti. Juos aptarnaus britų personalas.

„Barclays“ vadovai teigė, jog „prieš tai buvo labai apkrauti skambučiais, tad nebuvo įmanoma nieko parduoti“.

Tuo tarpu kritikai teigia, jog tokia sistema primena apartheidą ir nėra skirta pagerinti paslaugas ar pasirūpinti tūkstančiais problemų turinčių klientų, bet ištraukti daugiau pinigų.

„Barclays“ buvo vienas iš nedaugelio bankų, kuriam neprireikė vyriausybės pagalbos per krizę.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų