Reklamos festivalio „Cannes Lions“ (http://www.canneslions.com/home/index.cfm)
žiuri įvertino socialumą banko „NedBank“ reklamoje, kurią sukūrė Pietų Afrikos agentūra „Network BBDO“.
Lauko reklamos kategorijoje (http://www.canneslionslive.com/outdoor/win_1_1_03748.htm) pagrindinis prizas atiteko reklamai, kuri tiesiogine prasme padėjo žmonėms. „Network BBDO“ iš Johanesburgo išsivežė prestižinį apdovanojimą už stendą, prijungtą prie saulės baterijų, kurios tiekia elektrą gretimiems namams, įskaitant ir mokyklą.
Ant stendo užrašytas šūkis „What if bank really did give power to the people?“ (Kas jei bankas iš tikrųjų duotų žmonėms energijos?) Reklamoje panaudojamas žodžių žaismas – „power“ anglų kalba reiškia ir „galią“, ir „elektros energiją“.
Reklaminis „NedBank“ šūkis teikia žmonėms ir galios, ir elektros energijos pažodžiui, nes pajungia jų namus prie saulės energijos.
Laimėti pretendavo ir kita, Niujorko „BBDO“ agentūra, sukūrusi reklamą su interaktyviais skaitmeniniais ekranais, skirtą „BBC“ transliavimui JAV. Tačiau žiuri pasirinko ne technologinį, o idėjinį sprendimą su stipriu socialiniu elementu.