Ankstesniais 2018-2019 finansiniais metais, kurie prasidėjo rugsėjį ir baigėsi kitų metų rugpjūtį, įmonės pajamos siekė 79,2 mln. eurų, o pelnas – 4,7 mln. eurų, nurodoma įmonės Registrų centrui pateiktoje ataskaitoje.
Kaip teigiama metiniame pranešime, bendrovė per 16 mėnesių pardavė 315 tūkst. dviračių. Didžiausiu metų iššūkiu tapo COVID-19 pandemija ir jos įtakos suvaldymas, reikšmingai paveikęs finansinius rezultatus.
„Bendrovė gana anksti susidūrė su pirmaisiais pandemijos ženklais – 2020 metų vasario-kovo mėnesiais sutriko dviračių komponentų tiekimas iš Azijos valstybių, o virusui plintant – iš pradžių sutriko dviračių komponentų tiekimas iš Europos valstybių, o po to, pagrindinėse rinkose įvedus įvairius judėjimo ir prekybos apribojimus, ir dviračių pardavimai“, – teigiama pranešime.
Dėl to dviračių gamyba buvo sustabdyta trims savaitėms 2020 metų balandį ir siekė apie 50 proc. pajėgumų pernai gegužės-birželio mėnesiais. Paklausa sugrįžo liepos-rugpjūčio mėnesiais, bet dėl prailgusių dviračių komponentų tiekimo terminų, šie pokyčiai nespėjo virsti pardavimais iki kalendorių metų pabaigos.
Įmonės vertinimu, 2021 metais paprastų dviračių rinka Europoje turėtų toliau trauktis, bet tikėtinas reikšmingas elektrinių dviračių pardavimų augimas. Numatoma stipri dviračių surinkimo Europos Sąjungoje paklausa.
Atsižvelgiant į tai, bendrovė orientuoja naujų pirkėjų paiešką ir dviračių vystymo veiklą. Elektrinių dviračių pardavimo dalis turėtų pasiekti 34,6 proc. kiekio prasme ir 51,5 proc. nuo visos planuojamos parduoti dviračių vertės. Numatoma, kad pardavimo pajamos turėtų viršyti 125 mln. eurų.
„Didžiausiu 2021 metų iššūkiu, tikėtina, bus tiekimo grandinės suvaldymas dėl COVID-19 išsibalansavus pasiūlai ir paklausai bei krovinių srautams“, – nurodo „Baltik vairas“.
Be to, ji numatė nedideliais kiekiais pradėti gaminti krovininius dviračius.
97,95 proc. įmonės akcijų priklauso „Baltic Bicycle Trade“.