„Pirmojo 2017 metų ketvirčio duomenimis, Lietuvoje 29 proc. visų namų ūkių vartojimo išlaidų teko tinkliniams supermarketams, 17 proc. tinkliniams hipermarketams ir 15 proc. mažiems tinkliniams supermarketams. Latvijoje šie skaičiai pirmąjį 2017 metų ketvirtį buvo atitinkamai 26 proc., 21 proc. ir 12 proc., o Estijoje – 32 proc., 23 proc. ir 6 proc.“, – teigiama „Baltmi“ pranešime.
Anot pranešimo, antroje vietoje pagal išlaidas yra specializuotos parduotuvės – Lietuvos vartotojai jose paliko 15 proc., Latvijos ir Estijos – virš 18 proc. išlaidų.
Pasak „Baltmi“, skirtingos prekės prekybos tinkluose ir specializuotose parduotuvėse turi skirtingą skvarbą – 30 proc. alaus, 29 proc. gazuotų gaiviųjų gėrimų ir beveik 13 proc. vandens kategorijų apyvartos Lietuvoje pirmąjį ketvirtį generavo specializuotos parduotuvės bei tradicinės parduotuvės. Tuo metu Lietuvos namų ūkiai internete greito apyvartumo prekėms paliko beveik 3 proc. savo išlaidų, o turguje taip pat išleido 3 procentus.