Konkurencijos taryba įpareigojo "Baltijos mineralinių vandenų kompaniją" nutraukti klaidinančią limonado "Gaja" reklamą ir įspėjo, kad jei tai nebus padaryta per penkiolika dienų nuo nutarimo paskelbimo, bendrovei bus skiriamos Reklamos įstatyme nustatytos baudos.
Tarybos nuomone, iš natūralaus mineralinio vandens "Tichė" gaminamo limonado reklamoje vartotojus galėjo klaidinti teiginys "be žmogaus sveikatai nerekomenduotinų saldiklių", kadangi reklamos vartotojai galėjo suvokti numanomą reklamos teiginį taip, kad aromatizuoti gėrimai, saldinti saldikliais, gali kenkti žmogaus sveikatai.
Pasak Konkurencijos tarybos pranešimo, pagal Lietuvoje patvirtintas higienos normas saldikliai, kaip maisto priedai, leidžiami naudoti aromatizuotų gėrimų gamyboje, todėl toks teiginys pripažintas klaidinančiu.
Į Konkurencijos tarybą, pasipiktinusi "Baltijos mineralinių vandenų kompanijos" limonado "Gaja" reklama, pernai kreipėsi gaiviųjų gėrimų gamintojus atstovaujanti Nacionalinė gėrimų gamintojų asociacija. Jos nuomone, tik cukrumi saldinamo "Gajos" limonado reklaminis teiginys apie neva žmogaus sveikatai nerekomenduotinų saldiklių nebuvimą yra teisiškai nepagrįstas, klaidinantis ir galintis tarp vartotojų sukelti paniką.
Silpnos mineralizacijos mineralinis vanduo "Tichė" bendrovėje "Žemaitijos pienas" buvo pradėtas pilstyti prieš trejus metus. Iš pradžių rinkai "Baltijos mineralinių vandenų kompanija" pasiūlė "Tichės" vardu pavadintą mineralinį vandenį, vėliau - jo pagrindu gaminamą limonadą "Gaja", kurio reklama sukėlė gėrimų gamintojų pasipiktinimą.
ELTA