„Kol kas laivas dirba su vienu varikliu, yra pradedami paruošiamieji darbai naujo variklio surinkimui, sugedusio variklio surinkimas prasidės sausio viduryje“, – BNS patvirtino „DFDS Seaways“ atstovas spaudai Vaidas Klumbys.
Anot jo, antrasis variklis bus perrenkamas pakeičiant susidėvėjusias ir pažeistas detales.
„Jeigu viskas vyks sklandžiai, jis (keltas – BNS) vasario mėnesį turėtų dirbti įprastai“, – teigė V. Klumbys.
Incidentas „DFDS Seaways“ laive, plaukusiame iš Kylio į Klaipėdą, įvyko spalio pradžioje, kai variklių skyriuje pastebėti dūmai. Keltas į Klaipėdą atplaukė tos pačios dienos vakare, veikiant vienam varikliui, nė vienas iš jame buvusių 335 žmonių, dauguma kurių – Vokietijos piliečiai – nenukentėjo.
Po incidento patikrinus ir atnaujinus visas saugumo sistemas laivui buvo išduotas laikinas trijų mėnesių leidimas dirbti su vienu varikliu, tačiau, anot V. Klumbio, lapkritį Lietuvos transporto saugos administracija leidimą pratęsė iki šių metų rugpjūčio.
Žiniasklaida skelbė, kad sekmadienį incidentą patyrė kitas bendrovės keltas – „Optima Seaways“. Laivui iš Klaipėdos 9 ryto atplaukus į Karlshamno uostą, įvyko gedimas hidraulinėje sistemoje, dėl to užstrigo rampa, o keleiviai su transporto priemonėmis laive įstrigo maždaug 20 valandų ir iš kelto išvažiavo tik pirmadienį paryčiais, kuomet rampą atidaryti padėjo kranas.
Anot V. Klumbio, šiuo metu „Optima Seaways“ stovi Karshamno uoste, į jį plukdinamas pakaitinis hidraulinis variklis, o sugedęs variklis išsiųstas remontui.
V. Klumbio teigimu, visų bendrovės turimų keltų techninis stovis yra peržiūrimas kas dvejus su puse metų, o kapitalinės patikros vyksta kas penkerius metus.
„Technika yra toks dalykas, tūkstančiai mazgų, sistemų, detalių. Nežinosi, kartais nutinka tokie dalykai. Bet aišku, visada, kai tokie precedentai įvyksta, į kitus laivus vienu ar kitu aspektu yra pasižiūrima atidžiau“, – sakė V. Klumbys.