Integruotos komunikacijos agentūros „vipcommunications“ projektas „60 tūkst. kamuolių mušinėjimas“, skirtas 2011 m. Europos krepšinio čempionato atidarymui viešinti, tapo vienu iš finalininkų viešojo sektoriaus ir nevyriausybinių organizacijų kategorijoje. „Darbas su Lietuvos krepšino federacija ir čempionato komunikacijos komanda buvo ypač vertinga patirtis, kai mums pavyko suvienyti šešių miestų publiką, integruoti penkių socialinių centrų bendruomenes ir originalia akcija parodyti savo atsidavimą krepšiniui“, - sakė projekto iniciatorius ir agentūros savininkas Darius Gudelis.
Skaitmeninės komunikacijos kategorijoje finalistu tapo „Swedbank“ ir ryšių su visuomene bendrovės „Integrity PR“ vykdomas projektas „Swedbank: socialinės medijos pionierius Lietuvos bankų sektoriuje“. Tarptautinio konkurso vertimui pristatytos banko veiklos ir fanų bendruomenės telkimo veiksmai socialiniuose tinkluose „Facebook“ ir „Twitter“. „Žengdami į socialinius tinklus norėjome paskatinti nuoširdų ir atvirą bendravimą su klientais. Socialiniuose tinkluose bendraujame su klientais, padedame išspręsti jų problemas, pasakojame apie bankininkystės naujienas ir įdomybes“, - teigė „Swedbank“ Komunikacijos departamento direktorius Kęstutis Vanagas.
Kompanijos „Teo LT“ viešųjų ryšių kampanija, skirta perėjimui nuo analoginės prie skaitmeninės televizijos, pretenduoja tapti geriausia krizių valdymo kategorijoje.
„Baltic PR Awards“ konkursas rengiamas nuo 2005 m. Šiais metais buvo pateikti 79 komunikacijos projektai, tarp kurių dominavo Latvijos agentūrų darbai. Iš Lietuvos ir Estijos sulaukta po 7 paraiškas. Geriausi projektai renkami 10-tyje kategorijų: korporatyvinė ir verslo komunikacija, problemų sprendimas ir krizių valdymas, vidinė komunikacija, ryšiai su klientais, ryšiai su valdžios institucijomis, socialinė atsakomybė, skaitmeninė komunikacija, viešasis sektorius ir nevyriausybinės organizacijos, rėmimas, tarptautinė komunikacija. Balsuojant internete geriausius viešųjų ryšių projektus iki lapričio 9 d. gali rinkti ir publika.