DNB grupės IT infrastruktūrą visose trijose Baltijos šalyse BDC prižiūri jau šešerius metus. BDC diegiami sprendimai leido bankui sėkmingai plėtoti veiklą ir užtikrinti verslo augimą sparčiai kintančioje aplinkoje. Pokyčius įvertino banko klientai, žengiantys koja kojon su IT naujovėmis.
„Mūsų klientai vis aktyviau naudojasi internetine bankininkyste, mokėjimo kortelėmis, išmaniaisiais įrenginiais. Tam, kad užtikrintume kokybiškas paslaugas savo klientams, privalome ne tik nuolat atnaujinti naudojamas IT sistemas, diegti inovatyvius sprendimus, bet ir užtikrinti aukšto lygio klientų duomenų saugumą bei sklandžią visos infrastruktūros veiklą“, – sako DNB banko prezidento pavaduotoja bei už banko verslo procesų aptarnavimo padalinių veiklą atsakinga valdybos narė Vaineta Barevičiūtė.
Pasirašytoje sutartyje apibrėžti nauji banko IT sistemų priežiūros reikalavimai, susitarta dėl pagrindinių ateities projektų. Šiuo metu abi kompanijos jau įgyvendina ypač patikimo tinklo, jungiančio duomenų centrus, atnaujinimo projektą.
„Šiais laikais patikimumas matuojamas ne saugyklos sienų storiu, o tuo, koks yra jose laikomų duomenų saugumo lygis. BDC, plėtodama IT paslaugas, siekia aukščiausiojo lygio saugumo ir kokybės standartų. Tai liudija ir tarptautinio komercinio banko pasitikėjimas mumis. Vertiname šį pasitikėjimą ir keliame sau reikalavimą viršyti lūkesčius, todėl nuolat investuojame į kompetenciją ir paslaugų naujoves“, – teigia BDC generalinis direktorius Aleksandras Samuchovas.
Per šešerius bendradarbiavimo metus BDC DNB bankui įrengė apsaugotą nuo elektromagnetinio spinduliavimo požeminį duomenų centrą, įdiegė specialiai bankui skirtą IT struktūrą, sujungė kelių valstybių IT sistemas į vieną. Įgyvendindama itin svarbius projektus, BDC trumpam laikotarpiui skirdavo iki 16 kartų daugiau darbuotojų nei reikia įprastai DNB banko IT sistemų priežiūrai – bankui nereikėjo rūpintis IT specialistų paieška, buvo garantuojama, kad darbai bus atlikti kokybiškai ir laiku.