Rinkos tyrimų bendrovės „Gemius Audience“ duomenimis, rugsėjį populiariausių šalies portalų trejetuke įvyko esminių pokyčių. Pirmąsias tris vietas pasidalijo portalai „delfi.lt“, „balsas.lt“ ir „Lrytas.lt“. Jie per rugsėjo mėnesį atitinkamai pasiekė 55,49 proc., 42,48 proc. ir 41,48 proc. mėnesio Lietuvos interneto naudotojų auditorijos.
Naujienų portalas „balsas.lt“ portalų pozicijose šoktelėjo į antrą ir aplenkė šioje vietoje kelis mėnesius įsitvirtinusį portalą „one.lt“. Rugsėjį „balsas.lt“ aplankė daugiau kaip 819 tūkst.unikalių lankytojų, „Lrytas.lt“ – daugiau kaip 800 tūkst. unikalių interneto naršytojų. Tai reiškia, kad savo konkurentą „balsas.lt“ aplenkė kiek daugiau nei 19 tūkst. unikalių lankytojų. Portalas „delfi.lt“ atitinkamai sulaukė virš 1 mln. interneto naudotojų dėmesio.
Ketvirtoje pozicijoje liko portalas „15min“, kuris sulaukė kiek daugiau nei 778 tūkst. unikalių lankytojų. Penktoji reitingo pakopa atiteko socialiniam portalui „one.lt“, kuris sudomino virš 755 tūkst. lankytojų. Šeštojoje vietoje liko naujienų portalas „alfa.lt“, sulaukęs 691 tūkst. lankytojų.