Žymiausiose baleto scenose šokanti J. Dronina yra Vilniaus baleto mokyklos auklėtinė. Nuo 2010 m. ji yra vedančioji Nyderlandų nacionalinio baleto solistė, o iki tol nuo 2007 m. buvo Švedijos karališkojo baleto primabalerina. J. Dronina šoka pagrindinius klasikinių baletų vaidmenis: Nikiją „Bajaderėje“ (Natalijos Makarovos choreografija), Aurorą „Miegančiojoje gražuolėje“ (choreografas Peteris Wrightas), Džuljetą „Romeo ir Džuljetoje“ (chor. Kennethas MacMillanas, Rudi van Dantzigas), Žizel to paties pavadinimo balete (chor. Olegas Vinogradovas), Odetą-Odiliją „Gulbių ežere“ (chor. Natalie Conus, Anna-Marie Holmes ir kt.), Kitri „Don Kichote“ (chor. Aleksejus Ratmanskis, Rudolfas Nurejevas, Maria Grazia Garofoli), Svanildą „Kopelijoje“ (chor. Marcas Ribaud), taip pat – Olgą Johno Cranko „Onegine“, Silvija to paties pavadinimo Johno Neumeierio balete, Pelenė to pat pavadinimo Christopherio Wheeldono balete, Michailo Fokino „Silfides“, George’o Balanchine‘o „Čaikovskio „pas de deux“ ir kt.
Specialiai J. Droninai partijas šiuolaikiniuose baletuose yra sukūrę Mauro Bigonzetti, Christianas Spuckas, Krzysztofas Pastoras, Hansas van Manenas, Rudi van Dantzigas ir kiti.
J. Droninos partneris Mathias Heymannas (g. 1987) yra jauniausias vedantysis Paryžiaus operos baleto trupės solistas. Gimęs Marselyje, augęs Afrikoje, šokio geną M. Heymannas paveldėjo iš motinos, Rytų šokių atlikėjos ir mokytojos. Dešimties grįžęs į Prancūziją baleto mokėsi Marselyje pas puikią pedagogę Véronique Sottile – buvusią Roland’o Petit trupės šokėją Ženevos balete.
Dėstytoja sparčiai pažangą darantį mokinį išsiuntė į konkursą „Youth America Grand Prix“. Jaunojo šokėjo konkursinio pasirodymo vaizdo įrašą jo tėvas nusiuntė į Paryžiaus operos baleto trupę, į kurią būdamas 14-os M. Heymannas buvo priimtas. Čia metus mokėsi baleto pozicijų stiliaus ir švaros. Tiesa, puikių šuolių – tobulos elevacijos, kuria prieš mėnesį žavėjosi ir Maskvos didžiojo teatro publika, solistas išmoko dar pas savo dėstytoją Marselyje.
Šiuo metu M. Heymannas šoka pagrindines partijas baletuose „Don Kichotas“ (Bazilis), „Pakita“ (Liusjenas), „Dama su kamelijomis“ (De Grijė), „Tuščias atsargumas“ (Kolia), „Oneginas“ (Lenskis), „Žizel“ (Albertas), „Bajaderė“ (Soloras, Aukso dievukas), „Trys muškietininkai“ (D’Artanjanas), „Kopelija“ (Francas), „Romeo ir Džuljeta“ (Merkucijus), baletuose „Trečioji Gustavo Mahlerio simfonija“, „Rožės dvasia“, „Kaligula“ ir kt.
„Žizel“ spalio 31 d. LNOBT scenoje nebus pirmasis Jurgitos Droninos ir Mathiaso Heymanno susitikimas. Štai ką apie solistų šokį balete „Žizel“ Tarptautiniame Rudolfo Nurejevo baleto festivalyje Kazanėje 2011 m. rašė kritikė:
„Tokia vaidmens tragizmo gelmė – reta net ir dramos teatre, baleto scenoje išvis yra unikali. Kai Žizel-Dronina pasirodo scenoje, iš karto pagalvoji: būtent tokią Žizel matė Adolphe’as Adamas, kai kūrė savo baletą – švelnią, moterišką, ne tik lengvą, bet besvorę, vos prisiliečiančią prie žemės, lyg žemės trauka jos neveiktų. Dronina savo partiją pripildė tokiu veriančiu psichologizmu, kurio paprastai balete nerasi, tuo ji priminė garsią rusų baleriną Galiną Mezincevą.
Mathias Heymannas – sukrečiantis Albertas! Jam partnerė yra dalis jo sceninės egzistencijos. Labai muzikalus, su fenomenaliai galingais, tačiau drauge ir polėkio kupinais šuoliais, Heymannas kiekvieną savo judesį, pozą, žingsnį pripildo emocijomis. Kai Žizel dvasia išnyksta, Albertui einant iš jo rankų byra gėlės, kurias jis nešė ant Žizel kapo. Galiausiai jis prie krūtinės glaudžia vienintelį jam rankose pasilikusį žiedą...
Po spektaklio apstulbę žiūrovai negalėjo ploti. Visi – daugiau nei tūkstantis žmonių – atsistojo ir tyliai stovėjo, rydami ašaras...“
Taip pat balete „Žizel“ šoks Andrius Žužžalkinas, Greta Gylytė, Kristina Gudžiūnaitė (pirmą kartą Vilisa), Romas Ceizaris, Anna Baranova, Olga Rudiakevič (pirmą kartą Berta), Voldemaras Chlebinskas, Laimis Roslekas, Inga Cibulskytė. Diriguos Robertas Šervenikas.