„Litsofa“ turi 220 darbuotojų, iš kurių 15 turi vienokią ar kitokią negalią. Didžioji dalis „Litsofa“ produkcijos eksportuojama į Skandinavijos šalis.
Daugiausia įmonė investavo į IT sprendimus, taip buvo sutaupyta valdymo išlaidų. Po inovacijų įdiegimo apyvarta išaugo nuo 25 iki 35 mln. litų. Pasak D. Sakalausko, pelnas praktiškai padvigubėjo net ir nekeliant produkcijos kainų pirkėjams.
Kadangi darbo kaina Lietuvoje nebėra tokia pigi ir produkcijos savikaina – ne pati mažiausia, buvo nuspręsta parduoti ne tik prekę, bet ir jos pridėtinę vertę. Taip buvo sukurta galimybė pirkėjui pačiam susikurti sofos modelį bei naudojamas medžiagas. Tai leido išlaikyti aukštas kokybiškos produkcijos kainas.
Ateityje „Litsofa“ ketina kurti naują prekės ženklą, skirtą specialiai Skandinavijos rinkai, o lietuvišką vardą palikti Lietuvoje. Toks pasikeitimas, tikimasi, duos dar apie 20-30 proc. investicinės grąžos.
Seminarams išlaidauti nerekomenduoja
„Kol kas vis dar tenka įrodinėti, ką sugebame, tačiau pamažu judame į priekį ir, laikydamiesi pasirinktos strategijos, įgyjame vis daugiau pasitikėjimo“, - sakė bendrovės „Litsofa“ vadovas Darius Sakalauskas.
Jo nuomone, Lietuvos verslas turėtų galvoti ne tik apie šiandienos pelną, bet ir apie šviesią rytdieną bei kartu kurti lietuviško verslo tradicijas.
„50 metų buvome „išimti“ iš verslo, todėl turime verslo tradicijas kurti iš naujo. Manau, kad šeimos verslas Lietuvoje galėtų turėti neblogą ateitį“, - sakė „Litsofa vadovas.
D. Sakalausko iniciatyva Lietuvoje planuojama diegti skandinaviškas vertybes – įnešti daugiau skaidrumo, pasitikėjimo verslu taip pat siekti geresnių sąlygų verslui, užsienio investuotojams.
Paklaustas, ar investuoja į savo darbuotojus, verslininkas patarė šioje srityje neatitrūkti nuo realybės.
„Geriausia investicija į darbuotojus – ne seminarai, o komandiruotės į tuos tinklus, kur ketinate platinti savo produkciją. Taip galima apsižiūrėti, geriau suprasti, kokia produkcija ten būtų paklausi. Siūlyčiau atsakingai rinktis seminarus, nes juose dažnai pranešėjai kalba apie labai dideles pasaulines įmones, kurių patirtis yra labai toli nuo jūsų įmonės realybės“, - sakė D. Sakalauskas.