Pagal specialius T3 klasės apribojimus paruoštas bolidas lenktynių pasaulyje išsiskiria savo itin mažu 1,9 Tdi varikliu ir santykinai maža mase – apie 1,7 tonos. Būtent tokie parametrai buvo parinkti neatsitiktinai – lengvas automobilis leidžia nesunkiai kovoti su kopomis, bei smėliu, tuo tarpu dyzelinis variklis pasirinktas atsižvelgiant į pasaulines tendencijas: “Jei atkreipėte dėmesį, Dakaro maratoną jau daugiau nei penkmetį laimi tik dyzeliniu kuru varomi
automobiliai. “LeMans” 24 valandų lenktynėse važiuojama tik dyzeliniais arba hibridiniais varikliais – pasaulis juda link maksimalaus efektyvumo sunaudojant minimalų kiekį kuro, tad mes stengiamės judėti su šia banga ir nuo jos neatsilikti. Kad ir kaip man, kaip automobilių mylėtojui tai nepatiktų, tačiau didžialitražiai bolidai, bent jau ilgų distancijų varžybose, su laiku virs istorija”, - savo įžvalgomis dalinasi komandos mechaninė siela Darius Biesevičius.
Kelionės į Lenkiją tikslas gana paprastas – finišas. Tuo pačiu norima “pasimatuoti” savo klasėje ir priprasti prie bolido valdymo subtilybių. “Mes iš tiesų kartais išgirstame kritikos, kad be reikalo čia stengiamės, tačiau mes vadovaujamės dviem geromis patarlėmis: “Roma nebuvo pastatyta per dieną”, bei “Nesvarbu kiek kartų krenti, svarbu kiek kartų gebi atsistoti ir eiti tolyn”. Mes turime savo mažą, raudoną “Romą”, kurią po truputį statome ir griauname tam, kad ji būtų tobula, tuo pačiu - be kritimų ir problemų, niekada nesurinksime patirties, reikalingos maratono tipo varžyboms.”, - dalinasi “300
Lakes Rally” prizininkas. V. Žala.
Į Lenkijos Szczecin regioną , kuriame ir planuojamas “Baja” varžybų etapas, komanda pajudės kitos savaitės viduryje.