Pirmas iššūkis, kurį turėjo įveikti dalyviai – penkių kilometrų prologas, kurio rezultatai lėmė startinių pozicijų pirmajame greičio ruože eiliškumą. Grįžęs iš prologo 207 startiniu numeriu startavęs Vaidotas Žala džiaugėsi rezultatu ir sakė, kad užimta antroji vieta buvo net kiek netikėta.
„Diena prasiėjo ankstyvu startu prologe. Viskas kažkaip ėjosi kaip iš pypkės ir atvažiavom antri, priekyje liko tik „Audi“ su Mattias Ekstromu. Svarbiausia, ką supratau, per šituos trumpus kilometrus yra tai, kad automobilis po konversijos yra aštrus ir greitas, galios irgi netrūksta.“
V. Žalai tai pirmieji sportiniai kilometrai atnaujintu automobiliu. Pravažiavęs pirmuosius kilometrus jis pasakojo, kad T1+ klasės reikalavimams pritaikytas „Xraid“ valdosi puikiai, nors siauruose ispaniškuose keliukuose su platesniu tapusiu automobiliu kartais darosi ankšta. Tiesa, tai nesukelia didesnių sunkumų: „Iš esmės viskas gerai ir po prologo buvo galima kiek lengviau atsidusti, kad viskas vyksta pagal planą.“
Penktadienį po pietų dalyvių dar laukia daugiau nei 150 kilometrų greičio ruožas. „Unique Racing Team“ komandoje važiuojantis V. Žala sako, kad čia jau teks važiuoti kitokiu tempu, išlaikant balansą tarp greičio ir stabilumo. Nors pagrindiniai varžovai sportininkui puikiai pažįstami iš startų Dakaro ralyje, prie ispaniškų greičio ruožų teks dar priprasti.
Viso dalyviams per šias varžybas teks įveikti beveik 850 kilometrų, iš kurių net 546 sudarys greičio ruožai. Ypatingos „Baja Aragon“ trasos ne tik dėl siaurų keliukų, bet ir tuo, kad vidutinis viso maršruto aukštis virš jūros lygio siekia net 1150 metrų,