• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Po pastarųjų savaičių BMW skrydžių į stoteles, viešoji erdvė mirga marga juokelių šia tema. Tačiau autobusų laukiantys žmonės sako, esą juokai menki, ir dažnas jų prisipažįsta bijantis stovėti stotelėje. Viešojo transporto paviljonuose nuo lietaus ar smarkesnio vėjo sliepiasi tik drąsiausi, nebijantys tapti chuliganų vairuotojų įkaitais. Specialistai pataria – geriausia transporto lūkuriuoti šalia paviljono, kad reikalui esant dar galima būtų ir pasislėpti nuo atskriejančio automobilio. O pareigūnai priduria, svarbu stovėti atokiau nuo važiuojamosios dalies krašto.

Po pastarųjų savaičių BMW skrydžių į stoteles, viešoji erdvė mirga marga juokelių šia tema. Tačiau autobusų laukiantys žmonės sako, esą juokai menki, ir dažnas jų prisipažįsta bijantis stovėti stotelėje. Viešojo transporto paviljonuose nuo lietaus ar smarkesnio vėjo sliepiasi tik drąsiausi, nebijantys tapti chuliganų vairuotojų įkaitais. Specialistai pataria – geriausia transporto lūkuriuoti šalia paviljono, kad reikalui esant dar galima būtų ir pasislėpti nuo atskriejančio automobilio. O pareigūnai priduria, svarbu stovėti atokiau nuo važiuojamosios dalies krašto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Čia atvažiuoja septinas, dešimtas ir kiti troleibusai“. Ir šalia kitas įrašas – „sustoja ir BMW 530“. Tokie ir panašūs juokeliai, po to, kai du sekmadienius iš eilės BMW automobiliai rėžėsi į viešojo transporto stoteles, svetainėje „Facebook“ nerimsta. Šaipomasi, kad autobusų, troleibusų ar taksi tuoj teks laukti štai taip.

REKLAMA

Tačiau juokinga ne visiems. Kai kurie, bent jau vyresnės kartos atstovai sako, stotelėse stovėti bijantys. Ypač tose vietose, kur ir buvo avarijos. Todėl atvažiuojančių mašinų prisibijoma.

Labiausiai žmonės prisipažįsta bijantys stovėti stotelės viduje, paviljone, mat artėjant pavojui, galimybė pabėgti gerokai sumenksta.

REKLAMA
REKLAMA

Keleiviai svarsto, kad pirmiausia šalies valdžia turėtų ko nors imtis, kad žmonės stotelėse būtų saugesni. O ypač – savivaldybės.

Įspėjimai neapdairiems pėstiesiems

Vien Vilniuje yra per pusantro tūkstančio stotelių. Iš jų beveik pusėje tūkstančio įrengti paviljonai, apsaugantys žmones nuo lietaus, sniego ar vėjo. Ir įrengtos laukimo vietos, kaip sako savivaldybei priklausančios įmonės atstovai, laikantis griežtų reikalavimų. Ir tobulinti čia jau esą nėra ko.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Stotelės įrengiamos atsižvelgiant į transporto srautus. Jeigu transporto srautai yra didesni nei 750 automobilių per valandą, būtina įvaža, nuo važiuojamosios dalies turi būti ne mažesnis nei pusantro metro. Daugiau papildomų reikalavimų kažkokių saugumo nėra“, - tikina „Susisiekimo paslaugų“ atstovė Daiva Bucevičienė.

REKLAMA

Stotelės yra įrengiamos taip, kad nebūtų per arti sankryžos. Tad dažniausiai yra įrenginėjamos už jų. Nors tiksliai, kokiu atstumu nuo čia stotelės turėtų būti, nėra nustatyta. Tuo metu policijos pareigūnai sako, esą žmonės, laukiantys autobusų, turėtų būti ir patys budrūs. Nestovėti nusisukus nuo atvažiuojančio  transporto. Ir ne tik dėl grėsmės į stotelę įskrieti mašinai.

REKLAMA

„Įspėjame, kad žmonės nestovėtų prie pat važiuojamosios kelio dalies krašto, ar važiuojamojoje kelio dalyje. Nes gali būti užkliudyti atvažiuojančio autobuso ar troleibuso veidrodžio. O esant slidžiai kelio dangai yra grėsmė pakliūti po atvažiuojančia transporto priemone“, - perspėja Aistė Dijokaitė.

Pareigūnai sako, esą saugiausia transporto laukti atsitraukus maždaug per du žingsnius nuo važiuojamosios kelio dalies krašto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų