Bado stovyklos, viešbučiai, kurių kambariai kvepia citrinomis ar bambuku, bei „astro“ kelionės – tokios ateities turizmo tendencijos buvo pristatytos naujame kompanijos „Euromonitor International“ parengtame pranešime apie turizmo ateitį, rašo „news.com.au“.
Per visą pasaulį nuvilnijusių televizijos šou, kur karinio tipo stovyklose siūloma numesti keletą kilogramų, populiarumas, pakišo idėjų ir turizmo sektoriaus atstovams. Jie siūlo leistis į keliones, kurios jus transformuos fiziškai ir dvasiškai. 10 valandų fizinės veiklos (jogos užsiėmimų, kopimo į kalnus ar darbo su svoriais) – gal kai kam ir sunku patikėti, bet nemažai žmonių ieško būtent tokio poilsio. Specialistų teigimu, tai – išsigelbėjimas vietoms su itin nepalankiomis oro sąlygomis.
Kvapų paieškos populiaresnės Azijoje: čia žmonėsharmonijos ir naujų potyrių siekia stimuliuodami iki šiol apleistus pojučius. „The InterContinental Bangkok“ svečiams siūlo citrusų, „Shangri-La“ – vanilės ir imbiero kvapų terapiją. „Singapore Airlines“ taip pat naudoja garintų ryžių, bambuko ir lotoso kvapus, taip kurdami „malonų ir lengvą komforto pojūtį“.
Kvapai į viešbučio bendrąsias patalpas pasklinda per oro ventiliacijos sistemą ir yra parenkami pagal tai, kur yra viešbutis: prie jūros, kalnuose ar mieste, bei pagal paros metą.
„Euromonitor International“ pranešime teigiama, jog dabar kuriamos technologijos, kurios vienam kambariui galėtų pasiūlyti penkis skirtingus kvapus pagal pageidavimus ir juos keisti.
Tuo tarpu Afrikoje vis labiau populiarėja „astro-turizmas“, kuomet svečiams suteikiamos galimybės teleskopais stebėti dangų, jiems rengiami astronomijos kursai bei išvykos į dykumą. Tai – ypač aktualu, kuomet net 50 proc. Žmonijos dėl taršos nebemato žvaigždžių.
Be to, pranešime Irakas minimas kaip viena iš ateities turizmo krypčių, pastebima apie plintančias paslaugas musulmonų sektoriui: viešbučius, kur moterys gali ilsėtis atskirai nuo vyrų bei kur neprekiaujama alkoholiu.