Pačios beprotiškiausios idėjos gimsta netikėtai. Tačiau ne visos beprotiškiausios idėjos įgauna pavidalą, kuri vėliau gali paliesti kiekvienas automanas. Puikus to pavyzdys, štai šis Frankenšteinas.
„Bad Obsession Motorsport“ dirbtuvėse plušantys automanai nusprendė sukryžminti senutį „MINI“ ir „Toyota Celica GT-Four“. Skamba beprotiškai, tačiau juk tokie projektai priverčia suktis visą automano pasaulį.
Taigi, šių dirbtuvių tikslas - sukurti patį greičiausią pasaulyje „MINI“ hečbek, tačiau norint tai padaryti reikėjo išrengti 1980 metais pagamintą „MINI“ hečbeką ir į jį sukrauti „Toyota Celica GT-Four“ variklį, keturių varančių ratų sistemą, pavarų dėžę ir visus pakabos elementus. Tikrai ne pati lengviausia užduotis, žinant, jog „MINI“ yra žymiai mažesnis ir kompaktiškesnis negu „Toyota Celica“.
Deja, bet projekto pabaigos dar nematyti, tačiau daugeliui automanų bus įdomu pamatyti kaip „Bad Obsession Motorsport“ specialistai pluša prie šio labai smagaus projekto.
Pačios beprotiškiausios idėjos gimsta netikėtai. Tačiau ne visos beprotiškiausios idėjos įgauna pavidalą, kuri vėliau gali paliesti kiekvienas automanas. Puikus to pavyzdys, štai šis Frankenšteinas.
„Bad Obsession Motorsport“ dirbtuvėse plušantys automanai nusprendė sukryžminti senutį „MINI“ ir „Toyota Celica GT-Four“. Skamba beprotiškai, tačiau juk tokie projektai priverčia suktis visą automano pasaulį.
Taigi, šių dirbtuvių tikslas - sukurti patį greičiausią pasaulyje „MINI“ hečbek, tačiau norint tai padaryti reikėjo išrengti 1980 metais pagamintą „MINI“ hečbeką ir į jį sukrauti „Toyota Celica GT-Four“ variklį, keturių varančių ratų sistemą, pavarų dėžę ir visus pakabos elementus. Tikrai ne pati lengviausia užduotis, žinant, jog „MINI“ yra žymiai mažesnis ir kompaktiškesnis negu „Toyota Celica“.
Deja, bet projekto pabaigos dar nematyti, tačiau daugeliui automanų bus įdomu pamatyti kaip „Bad Obsession Motorsport“ specialistai pluša prie šio labai smagaus projekto.