Jaunasis lenktynininkas Rokas praėjusiame Dakare užkariavo ne vieno ralio mylėtojo širdį, kai savo debiutinį pasirodymą baigė trečioje vietoje T4 (arba tiesiog bagių) klasėje. Nemenkas pasiekimas, kai esi dvidešimt dviejų metų. Ir tas pasiekimas nulėmė, jog Rokas gavo kvietimą prisijungti prie RED BULL OFF-ROAD FACTORY TEAM.
CAN-AM jau penkis kartus laimėjo Dakaro lenktynes. RED BULL vardas nuo seno puošia laimėtojų komandas ir logotipus. Šių dviejų gigantų pečių surėmimas padės ne tik puoselėti ralio talentus, bet ir suteikti daugiau svorio RED BULL OFF-ROAD JUNIOR programai, kurios tikslas – padėti jauniesiems vairuotojams, inžinieriams, mechanikams ir net marketingo atstovams kaupti patirtį, siekti laimėjimų bei svajonių išsipildymo.
„Žinot, 2023 metais tikiuosi laimėti”, – entuziazmo neslepia Rokas – „juolab, kad važiuosiu su CAN-AM MAVERICK X3, kurį jau išbandžiau Ispanijoje vykusiame BAJA ralyje. Viskas buvo įspūdinga: nuo bagio iki komandos. Tai tikrai geriausias bagis pasaulyje, kurį vairuoti gali kur tik nori – tiek ant smėlio, tiek ant sniego. Man sunku apsakyti, koks jausmas jį vairuoti, tai tikra galia“.
2023 metais komanda išsiplečia nuo keturių iki šešių vairuotojų, kurie pasiskirstys per dvi komandas – RED BULL CAN-AM FACTORY TEAM bei RED BULL OFF-ROAD JUNIOR TEAM USA. Pastarojoje važiuos Seth Quintero, dvidešimtmetis, laikomas potencialiu būsimo Dakaro laimėtoju, AJ Jones, dvidešimt šešerių metų Dakaro laimėtojas, bei daugelio lenktynių laimėtojas Mitch Guthrie.
Tuo tarpu RED BULL CAN-AM FACTORY TEAM važiuos jau minėtas Rokas ir ispanė Cristina Gutierrez, 2022 metų Dakarą irgi užbaigusi trečia. Tai yra antroji moteris istorijoje, kuriai pavyko laimėti bent vieną iš Dakaro etapų.