Beje, turint galvoje, kad „Rally Classic 2017“ lenktynėse Benediktas sieks iškovoti greičiausio Lietuvos ralio piloto titulą (AWD įskaitoje nepavejamai nuo persekiotojų nutolęs Janis Vorobjovas yra latvis; tarp Lietuvos pilotų su panašiu taškų kraičiu važiuoja Giedrius Notkus, Vytautas Švedas ir B. Vanagas), būtent tokia šturmanų rokiruotė varžyboms suteiks dar daugiau intrigos.
„Tiksli stenograma ir idealus piloto-šturmano tarpusavio supratimas ekipažą paverčia mažiausiai 20-25 proc. greitesniu. Čia nepaprastai svarbios net tokios smulkmenos, kaip intonacija ir kalbėjimo ritmas. Stenogramoje užšifruota greičio ruožo charakteristika turi keliauti į vairuotojo smegenis be jokių trikdžių ar pasąmonės filtrų. Pasiekti tokį „susigirdėjimą“ per savaitę tikrai nebus paprasta. Juo labiau, kad 10 pastarųjų metų aš stenogramą sudarinėju anglų kalba, o Aisvydas su savo pilotu pripratęs komunikuoti lietuviškai“, – sakė „General Financing team Pitlane“ komandos pilotas.
Gera žinia ta, kad „DHL Rally Elektrėnai“ lenktynėse automobilio patirtos „traumos“ pasirodė esą sąlyginai lengvos. Nuo kelio nuskriejęs „Juodasis vaiduoklis“ į Druskininkus keliaus pakeistais priekinės dalies agregatais, kai kuriais apdailos elementais ir naujais saugos diržais. Saugos ekspertai, atidžiai apžiūrėję „Škoda R5“ kėbulą konstatavo, kad jokių deformacijų jis nepatyrė, todėl Dakaro maratonui „Toyota Hilux“ ruošiančių komandos mechanikų darbo grafikas buvo pakoreguotas minimaliai.