Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
eina n
duokit darbo valstybe, sudarykit verslui sąlygas, nežeminkit mūsų tokiais pasiūlymais
tegul išmiršta
gal reikejo paskaiciuoti, kiek kainuoja zmogui tvarkyti parka ir kiek tiesti kelia.Tai visiskai nesulyginami darbai, reikalaujantys skirtingos kvalifikacijos.Keista, kai skamba tokie siulymai.Tai labiau primena sunkiuju darbu kalejima, kai kaliniai uz egzistavima turejo dirbti sunkius darbus.Daug realesnis zingzsnis buvo keliu programai skirti daugiau lesu ir didinti uzimtuma.
tai matyt ta ir nori sis mokslincius pasakyti, nezsivaizduodamas, koks tai sunkus, pragariskas darbas, reikalaujantis geros fizines bukles.
kad uz minimalia bedarbio pasalpa ????????
tugu idarbina tuos bedarbius ir tegu dirba zmones
tugu idarbina tuos bedarbius ir tegu dirba zmones
Reikia mintis destyti aiskiai-vietoj to, kad mokam bedarbiams pasalpas,reikejo sias lesas palikti keliu tiesimui.Kai valstybe nureze pernai puse milijardo nuo sios programos, keliu tiesimo imones pradejo vegetuoti ir paleido kruvas darbuotoju i darbo birza.Dabar neturim nei keliu, nei pajamu, o tik islaidas.Kita kalba apie keletos bendroviu uzurpuota rinka ir didelius apetitus, bet del to ir vyksta konkurencijos tarnybos tyrimas, gal ir pamatysim kazkokius rezultatus.
Jūs nesupratote nei manęs, nei p. Gruževskio. Ir p. Lazutka tą daug metų kalba. Būtent ąš, senas statybų inžinierius, puikiai suprantu kelių, tiltų statybų bendroves su jų naujausia technika ir tūkstančiais bedarbių kvalifikuotų darbuotojų. Eilę metų važinėju darbo reikalais kasdien link Utenos. Geležino Vilko gatvė ir išvažiavimas į Utenos trąsą, atėjus Imbrasui buvo padaryti per pusę metų. Zuokas tik žadėjo, vagonėliai ir skaldos krūvos buvo užaugę Kaukazo barščiu. Nuo miesto ribos iki Riešės gyvenvietės pabaigos kelioliką kilometrų autostrados klojo Klaipėdos Leminkainen. Nuostabiai dirbo. Nežiūrint sudėtingumo dėl Riešės upelio. Dabar tyla.
žmogaus rankų darbas labai brangus ir jau tikrai ne vietoj technikos naudotinas, auksakaliai, technikai, padavėjai ir t.t. , bet tikrai ne vietoj buldozerio
keliai buvo tarpoukaryje, ar ir dabar tuo laikmečiu gyvenam
REKLAMA
REKLAMA
B.Gruževskis: lai bedarbiai netvarko parkų, o eina tiesti kelių (I)