F-1 vadovas Bernie Ecclestone’as pareiškė, kad naujų V6 turbo variklių skleidžiamo garso problemą išspręsti lengva nebus.
F-1 vadovai sutarė, kad reikia imtis tam tikrų priemonių, jog naujieji varikliai skleistų didesnį garsą.
Naujiesiems F-1 bolidomas pirmą kartą išvažiavus į trasą kilo ne tik sporto sirgalių, bet ir „Formulės-1“ pasaulio atstovų nepasitenkinimo banga dėl naujų motorų skleidžiamo garso. Pats B. Ecclestone‘as ne kartą yra sakęs, jog baiminasi, kad dėl pakitusio variklių garso F-1 gali nustoti domėtis daug žmonių.
„Kalbamės apie tai, ką galėtume padaryti. Jei žinotume ką reikia daryti, mes padarytume. Tai ne ta situacija, kai viską gali nuspręsti vienas žmogus. Turime grupę, kuri visa tai gali išspręsti. Tačiau kol kas niekas nežino ką reikia daryti“, – sakė F-1 vadovas B. Ecclestone‘as.
Britas pasidžiaugė, kad siūlymui imtis tam tikrų priemonių pritarė „Mercedes“. Tiesa, atliktus kai kuriuos pakeitimus pastaroji gali prarasti dalį dabar turimo pranašumo.
„Gera žinia yra ta, jog žmonės, kurie galėtų tam priešintis, buvo primieji pasakę, kad padarys viską, ko reikės. Jie rimtai prie viso šito dirba. Nesijaudinkite, viskas bus padaryti.“
„Mercedes“ autosporto direktorius Toto Wolffas neslėpė, kad naujųjų variklių garsai jam nekelia jokių problemų. Tačiau austras pridūrė, kad F-1 turi atkreipti dėmesį į sirgalių išsakomą nepasitenkinimą.
„Akivaizdu, kad variklių garsas dabar yra kitoks. Ar jis geresnis ar blogesnis?“, – kalbėjo „Mercedes“ atstovas T. Wolffas.
„Kiekvienas turi skirtingą nuomonę. Mes privalome išklausyti visų išsakomas nuomones. Žiūrėsime ką galėsime padaryti. Jei dėl viso šito nereiks apversti taisyklių aukštyn kojomis, galėsime imtis veiksmų.“
T. Wolffas pritarė B. Ecclestone‘o išsakytai nuomonei, kad paprastai padidinti variklio skleidžiamo garso nepavyks.
„Kalbėjomės apie tai su inžinieriais. Jiems reikia viską išanalizuoti. Pakeisti variklių skleidžiamą garsą tikrai nebus paprasta.“