Štai Gediminas naujienų portalui tv3.lt pasakojo, kad po plovimo, grįžus namo pamatė,jog buvo pažeistas automobilio lakas keliose vietose.
„Kadangi apsižiūrėjau prie namų ir turėjau svarbių reikalų, tiesiogiai į darbuotojus nesikreipiau. Įkėlus Švaros broliams naują video medžiagą, kurioje teigiama, kad jų tunelinė plovykla automobiliui nepadaro žalos, prasidėjo žmonių diskusija dėl daromos žalos ir ten teko apie tai diskutuoti.
Bet įmonė į tą diskusiją nesivėlė. Greitu metu žadu kreiptis tiesiogiai į įmonę dėl šių dalykų, aišku tikimybė, jog padengs žalą – maža, bet gal kažkiek padarys progresą koreguojant plovimo programas“, – pasakojo vyras.
O štai kitas vaikinas, Osvaldas, papasakojęs savo istoriją pasidalino ir nuotraukomis.
„Susidūriau su problemomis. Mano automobilio dažus sugadino ir nulupo pora emblemų nuo automobilio. Dar mano automobiliui smarkiai subraižė bagažinės dantį. Sakiau darbuotojams, sakė išsiaiškins, bet taip ir nieko neįvyko. Nenorėjau su jais ginčytis, nusprendžiau daugiau ten nevažiuoti ir pasakiau visiems draugams, kurie ten norėjo plautis. Jie irgi ten nebevažiuos. Draugas irgi buvo toje plovykloje ir jam dugno plovimas sugadino elektronikos detalių.
Mano nuomone, ten blogai sureguliuota įranga ir per daug kieti šepečiai, kurie plauna automobilį“, – portalui tv3.lt sakė Osvaldas.
„Švaros brolių“ socialinio tinklo „Facebook“ puslapyje yra ir daugiau nepasitenkinusiųjų komentarų, teigiančių kad plovykloje ir buferis gali nukristi ir stiklo apdaila nulaužta.
„Ploviau savo Audi juoda, liko visa nubraižyta ir be bamperio detales... Pries mane plautam augomobiliui nulauze stiklo apdaila. Ka jie pasake, tai sako pries tai jau matyt buvo visa nubraizyta. Detales ieskojo menesi, kol pasiule paciam nuvaziuoti į plovykla ir paziureti“, – rašo Edgaras socialiniame tinkle (kalba netaisyta).
Tačiau tikrai ne visi tos pačios nuomonės. Diskusijoje ir ne vienas žmogus, kuris paslauga naudojasi ir jokios žalos nepatyrė. „Čia subraižo tiems, kurie tik švenčių proga plauna ir pamato iš seniai esamus įbrėžimus bei nori pasipelnyti“, – rašo vienas komentatorius.
Paviešino eksperimentą, tačiau pripažįsta, kad rizikos prarasti detalę yra
„Švaros broliai“ reaguodami į kilusią diskusiją įkėlė vaizdo įrašą, kuriame užfiksuotas eksperimentas su jų vadovo Evaldo Kinderio automobiliu. Eksperimentu siekiama paneigti sklindančias kalbas.
Naujienų portalas tv3.lt susisiekė su „Švaros broliais“ dėl išsamesnio komentaro. Rinkodaros vadovas Gabrielius Četonis patvirtino, kad pasitaiko, jog automobilių numeriai ar kokia detalė atplėšiama. Tačiau visuomet reikia atsižvelgti į darbuotojų rekomendacijas.
„Aišku, plovykla automatinė ir natūralu, kad visokių dalykų nutinka. Gali būti kažkokie automobilių pažeidimai, jei kėbulas netvarkingas ar detalės atkibusios. Kadangi plovykla veikia automatiniu būdu, tai kartais tos detalės atlimpa.
Dėl numerių tai tiesa. Tokių dalykų pasitaiko, bet, pavyzdžiui, mano asmeninė situacija – važiavau plauti darbinio automobilio su lipdukais, na jų tikrai niekas nenulupo, bet prieš mane važiavo mašina, jam netgi darbuotojai parodė, jog automobilio galinis bamperis atvipęs. Jis pasakė, kad prisiimu riziką ir viskas bus tvarkoje. Įvažiavo į plovyklą ir, aišku, jam tą bamperį jau iki galo atplėšė. Po to jis pradėjo rašyti: „žiūrėkit, kaip gadina automobilius“. Bet jis buvo įspėtas apie tai. Taip jau yra, kad žmonės pasitiki labai ir net kai būna įspėti prisiima riziką, o po to persigalvoja ir viešai piktinasi.
Reikia atkreipti dėmesį į darbuotojų rekomendacijas, jie pasižiūri pataria“, – naujienų portalui tv3.lt kalbėjo Gabrielius Četonis.
Tačiau visai kitaip rinkodaros vadovas vertina skundus dėl nubraižymų. Pasak jo eksperimentas įrodė, kad plovyklos automobilių nebraižo.
„Gali būti kelios situacijos. Vienas dalykas, iš po žiemos automobiliai labai purvini ir, bent jau pas mus, atvažiuoja ypatingai purvini, ypač tie, kurie su programėle nemokamai atvažiuoja plautis. Tai su visa pagarba jiems, panašu, kad jie plauna automobilį retai ir jis dažnai būna purvinas. Ir viena prielaida, kad tie žmonės galėjo nematyti įbrėžimų.
Antras dalykas, apie ką mes galvojame, tai žmonės turi subraižytą automobilį ir tikisi, kadangi nauja plovykla ir garsiai apie save kalbame, kad taip jiems kompensuosime jų pačių subraižymus.
Nenoriu sakyti, kad piktybiniai, bet gali būti, kad jie tiesiog nematė. Įrodymų, kad tai nutiko mūsų plovykloje tikrai nėra. Mes patys eksperimentą pasidarėme, patikrinime nuo–iki. Buvo idealiai nupoliruotas automobilis ir ant tokio tikrai bent mikro įbrėžimai turėjo matytis. Ir nieko, visiškas ledas. Mums patiems keista, kodėl taip rašo, nes įrodymų, kad nutiko plovykloje nėra“, – pasakoja G. Četonis.
Anot jo pastebima, kad dažniausiai skundžiasi tie, kurie plovėsi nemokamai. Jis taip pat prideda, kad kiekviena pretenzija yra peržiūrima ir vertinama.
„Mūsų veikla apdrausta civiline atsakomybe. Dėl to neturime problemų apmokėti tai, kas padaryta dėl mūsų kaltės. Bet, kai tai tikrai padaryta dėl mūsų kaltės“, – pabrėžia jis.
Nepaisant įvairių atsiliepimu G. Četonis patikina, kad žmonių naudojančių šią paslaugą tik daugėja, tad ir įmonė toliau plės savo tinklą. Šiandien atidariusi tunelinę plovyklą Justiniškėse, šiemet planuoja atidaryti dar povieną Kaune ir Vilniuje. O ir kitais metais jau numatyta tolimesnė plėtra.
„15 270 automobilių jau nuplauta nuo to, kai atidarėme plovyklą Kaune ir pradėjome tai fiksuoti kasoje. Nesiskaito testavimai, kai įrangą testuojame. Tai realiai jų kokiu tūkstančiu daugiau“, – statistiką pateikė rinkodaros vadovas.