Muziejaus vadovas Mindaugas Kavaliauskas BNS teigė, kad rekonstrukcija dar neprasidėjo, tačiau viskas vyksta pagal numatytą grafiką, ji bus baigta, kaip ir planuota, 2023 metų rudenį.
Pasak jo, šiuo metu lankytojai gali atvykti tik į lauko ekspoziciją.
„Tiesiog vyksta darbai, dėl kurių saugumo priemonės turėtų būti taikomos, kad žmonės nesusižeistų ir taip toliau. Į lauko ekspoziciją lankytojus leidžiame“, – BNS sakė M. Kavaliauskas.
Muziejaus rekonstrukcijos konkursą teismas buvo laikinai sustabdęs rugpjūtį, kai statybos bendrovė „Infes“ teismo prašė panaikinti muziejaus sprendimą atmesti jos pasiūlymą. Tačiau muziejaus vadovas sako, kad su įmone buvo pasirašyta taikos sutartis ir muziejus galėjo tęsti konkursą.
Atnaujinant pastatą planuojama sujungti didžiąsias ekspozicijų sales, išplėsti dirbtuves, įrengti liftą, kavos barą, kur bus galima ne tik nusipirkti kavos, bet ir pašildyti atsineštų užkandžių. Antrame aukšte numatoma įrengti apžvalgos balkoną, konferencijų salę, o trečiame – edukacinę patalpą, be to, bus galima užlipti ant bokšto stogo.
Dvejus metus lankytojams atvira turėtų likti tik lauko ekspozicijos ir edukacijų erdvė. M. Kavaliauskas BNS yra sakęs, kad per 50 metų muziejus nebuvo iš esmės atnaujinamas, patalpos yra nusidėvėjusios.
Muziejaus fonduose saugoma virš 20 tūkst. eksponatų, tarp jų – per 40 skraidymo aparatų. Didelių gabaritų orlaiviai bei Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos technika eksponuojama 2 hektarų ploto lauko aikštelėje. Specializuotoje muziejaus bibliotekoje yra apie 19 tūkst. leidinių.
Populiariausias eksponatas – skraidymams tinkanti legendinės „Lituanicos“ replika, sukonstruota ir pagaminta žinomo aviatoriaus Vlado Kensgailos 1982 metais, kuriant filmą „Skrydis per Atlantą“.
Lietuvos aviacijos muziejus įsteigtas 1990 metais, iki 1995-ųjų jis vadinosi Lietuvos technikos muziejumi ir įsikūrė Kaune, Veiverių gatvėje – nuo 1915 metų veikiančio S. Dariaus ir S. Girėno aerodromo teritorijoje.