Naujas „Autoplius Fast Lap“ sezonas atneš daug naujovių. Lenktynininkams – naujas „Race“ taisykles ir automobilių klases, žiūrovams – daugiau pramogų, daugiau greičio ir daugiau veiksmo trasoje, teigiama pranešime spaudai.
Tribūna
Pirmos geros žinios „Autoplius Fast Lap“ organizatorius pasiekė ankstyvą pavasarį. „Nemuno žiedo“ trasos šeimininkai populiariausioje trasos vietoje – prie „Ąžuolo“ posūkio – įrengė papildomas 300 žiūrovų talpinančias tribūnas. Ši vieta visada būna nusėta žiūrovų, paprastai jie įsikurdavo ant žolytės. Naujoji tribūna talpins daugiau žiūrovų ir jiems suteiks daugiau komforto. Taip pat, šalia jos organizatoriai įrengs garso sistemą, kad žiūrovai girdėtų komentatorių išmintį.
Didesnių pokyčių trasoje žiemos metu neįvyko, bet reikia pagirti automobilių sporto bendruomenę, kuri ankstyvą pavasarį atsiliepė į trasos šeimininkų kvietimą dalyvauti talkoje ir vieną savaitgalį kastuvais, šluotomis ir stipriomis rankomis atliko daug gražių darbų – sutvarkė saugos atitvarus, nukirto medžius ir pagerino matomumą trasoje dirbantiems teisėjams. Tik tvarkingoje ir švarioje trasoje gali vykti saugios lenktynės. Su žiūrovų komfortu susijusi ir dar viena organizatorių išspręsta smulkmena – „Autoplius Fast Lap“ lenktynių metu trasoje veiks gerokai daugiau WC punktų. Įsitempusiems žiūrovams nereikės stovėti ilgose kantrybę ir susilaikymą skatinančiose eilėse.
RC
Visai šalia naujosios „Ąžuolo“ tribūnos įsikurs dar vienas naujas varžybų elementas – „Hobbyshop Racing Team“ komandos iniciatyva bus įrengta RC automobilių trasa, kurioje savo radijo bangomis valdomus modelius pavažinėti galės visi norintys. Sklando gandas, kad čia išvysime modelius, kurie iki 100 km/h įsibėgėja per tris sekundes.
„Mūsų organizuojamos varžybos niekada nebuvo tik varžybomis. Nuo pirmos dienos ieškome būdų kaip žiūrovams suteikti daugiau reginių, daugiau užsiėmimų ir daugiau veiksmo. „Autoplius Fast Lap“ tapo fiesta automobilių gerbėjams. RC trasa bus dar vienas taškas praleisti laikui. Kaip ir dar viena naujiena – „Šėrykla“, - sako renginio organizatorius Kristijonas Vaičys.
„Šėrykla“
Trasos viduje, šalia senosios kartingų trasos ne pirmi metai pasitreniruoti renkasi drifteriai. Paprastai, „Autoplius Fast Lap“ varžybų metu ši teritorija snaudžia. Šeštadienį pirmą kartą ji atsibus – joje linksminsis tiesiai važiuoti nemėgstantys sportininkai. Asfalto vingis gaus „Šėryklos“ vardą.
„Visi nori gerai praleisti laiką. Paprastai, drifteriams leisdavome pasirodyti pagrindinėje trasoje per pertraukas tarp „Time Attack“ ir „Race“ važiavimų. Bet varžyboms augant, trasos grafikas darosi labai įtemptas. Priėmėme visiems patinkantį sprendimą – pagrindinėje trasoje vyks tik lenktynės, o drifteriams skiriame visiškai atskirą zoną – „Šėryklą“, - sako K.Vaičys.
Nauji balsai ir dideli greičiai
Pagrindinis „Autoplius Fast Lap“ varžybų taškas – viduje trasos esanti aikštelė. Čia savo automobilius rikiuos visi lenktynių ir „Show Off“ dalyviai, įsikurs prekeivių kampelis ir pagrindinė scena. Nuo jos į susirinkusius kreipsis nauji balsai – Modestas „Rembo“ Švoba ir Domantas Likša.
Vedėjai galės papasakoti ir apie lenktynininkų pasiekiamą maksimalų greitį, mat prieš pat rato gale esančius „S“ posūkius bus pastatyta greičio matuoklė. Tai viena greičiausių vietų trasoje, todėl skaičiai ekrane gali ir nustebinti.
Visa tai – jau šį šeštadienį „Nemuno žiede“. 85 „Time Attack“ sesijų dalyvių, 46 kovoti nusiteikę „Race“ lenktynininkai. Dešimtys greitų automobilių, net keturios azartiškos „Race“ lenktynės. Taip pat, išskirtinių „Show Off“ automobilių ekspozicija, prekeivių kampelis ir „Fast Lap“ merginos.