„Time Attack“ ir „Wolf Race“
Daugiausia – daugiau 120 dalyvių – užsiregistravo į greičiausio rato „Time Attack“ varžybas. Į „Street“ ir „PRO“ klases suskirstyti dalyviai atvyksta lenktyniauti su savimi – aplenkti savo konkurentų tik laikų suvestinėse.
Žiūrovams įdomiausia „Autoplius Fast Lap“ dalis – „Wolf Race“ važiavimai. Keturios lenktynės, keturi azartiški startai, keturi potencialūs nugalėtojai. Ypač azartiškas momentas – kiekvienų varžybų pirmasis ratas, kai vyksta daug lenkimų. Jo metu visus dalyvius lydi „Nissan Juke Nismo RS“ saugos automobilis, pasiruošęs greitai reaguoti į įvykius trasoje, o sustatyti į startą ir prižiūrėti tvarką padės amerikos šerifo automobilis.
„Pirmose varžybose dalyviai startuoja pagal kvalifikacijoje parodytą trasos įveikimo laiką. Varžybos tradiciškai būna labai įtemptos, ypač starto momentas. Bet pats įdomumas prasideda antuose važiavimuose, kai greičiausias pirmų lenktynių dešimtukas startuoja apkeitus startines pozicijas. Pirmų „Wolf Race“ nugalėtojas startuoja dešimtas, finišavęs antras – devintas ir taip toliau“, – pasakoja Giedrius Čenkus.
Pramogos „Šėrykloje“
Visą šeštadienį „Nemuno žiede“ įrengtoje atskiroje trasoje vyks drifto užsiėmimai. Tai – „Šėryklos“ zona. Tradiciškai visi norintys gali registuotis į čia vyksiančias drifto treniruotes, kurios jau tapo „Autoplius Fast Lap“ tradicija.
„Drifto bendruomenė mūsų varžybose lankosi nuo pirmųjų lenktynių prieš septynerius metus. Praėjusiais metais radome galimybę pralinksminti ir juos – įrengėme specialią zoną, kur jie gali visą dieną gadinti padangas“, – sako G.Čenkus.
Toje pačioje „Šėrykloje“ vyks ir žiūrovų labai mėgiama „drift limbo“ rungtis. Jos scenarijus labai paprastas – trasoje pastatomi du kūgeliai, tarp kurių turi praslysti dalyviai. Palaipsniui tarpas vis mažinamas, pro jį netelpantys dalyviai eliminuojami. Galiausiai pro tarpą pratelpa tik geriausius įgūdžius rodantis dalyvis, kuris ir skelbiamas „drift limbo“ nugalėtoju. Prizas – „Michelin“ padangos.
„JDM vs. EUDM Show-off“ ir „Low parking“
„Autoplius Fast Lap“ neatsiejamas nuo išskirtinių ir gražių automobilių. Žeminti, blizginti, originaliais interjerais patobulinti automobiliai mėgsta rinktis į šventes, juos dailinę vairuotojai čia semiasi įvėpimo vienas iš kito. Bet yra viena bėda.
„Šiais laikais populiariausias automobilio patobulinimas – žeminti automobilį. Šioje bendruomenėje labai normalu ir vos žeme šliaužiantys visureigiai. Ir jie visi turi vieną bėdą – Kačerginės trasoje labai sunku rasti lygią vietą pastatyti automobiliui. Niekas nenori pilvu braukyti viduje trasos esančių žvyrkelių. Todėl mes sugalvojome šiame etape padaryti specialią zoną jiems ir pavadinti ją „Low parking“ – tai žemiems automobiliams skirta automobilių statymo zona“, – pasakoja Giedrius Čenkus.
Dar dvidešimt gražuolių, pačių įspūdingiausių egzempliorių išsirikiuos prie pagrindinės festivalio scenos. Dešimt japoniškų, dešimt pagamintų Europoje. Visi iki vieno ypatingi ir unikalūs.
Kas dar
Automobilių festivalyje bus ir daugiau pramogų. Pagrindinės zonoje įsikurs prekybos miestelis „Traders corner“. Čia bus galima įsigyti lenktynininių atributų – nuo saugos šalmo iki specialių batų. Taip pat, automobilių tobulinimo reikmenų, įvairiausių unikalumo suteikiančių aksesuarų, tokių kaip „Sticky.lt“ lipdukai ar rankų darbo DIY specialistų sukurti priedai.
Bus ir daug gražios muzikos, kuria rūpinsis metų didžėjumi tituluojamas „DJ Swix“. Jo ritmas garantuoja šventišką nuotaiką visiems „Autoplius Fast Lap“ festivalio dalyviams.
Šeštadienis
Paskutinis „Autoplius Fast Lap“ sezono etapas startuos penktadienį rugsėjo 11 dieną penktadienį. Tai dalyviams skirta diena, kurios metu vyks kvalifikaciniai važiavimai. Greičiausi dalyviai papuls į šeštadienio „Time Attack“ varžybas, o „Wolf Race“ lenktynininkai dalinsis startines pozicijas.
Pagrindinė festivalio diena – šeštadienis. Važiavimai prasidės nuo ankstyvo ryto, o žiūrovams įdomiausios „Wolf Race“ varžybos startuos 12 val 10 min.