Skirtingi pajėgumai
Abu „Dynami:t Energy“ automobiliai turi tokį patį BMW E46 modelio kėbulą. Tik durų skaičius skirtingas. Mantas važiuos su kupė, Aistė – sedanu. Tiesa, abu kraipo galvas – santykių trasoje nesiaiškins. Mantas vairuodamas gerokai naujesnį ir galingesnį automobilį nei Aistė turės didelį greičio pranašumą.
„Mantas jau ne pirmą sezoną kovoja dėl aukščiausių pozicijų „Autoplius Fast Lap Race“ važiavimuose, o aš visą tą laiką važiavau tik ilgų nuotolių lenktynėse. Man tai bus nauja patirtis, dėl to kovoti su vyru nesiruošiu, o ir dėl technikos skirtumų negalėčiau.
Penkmečio lenktynių trasose proga išsikėliau sau naują tikslą – išbandyti sprinto lenktynes. Mantas įkalbėjo. Į aukščiausias pozicijas nepretenduoju. Pirmasis dešimtukas R3000 klasėje labai greitas. O man dar reikia išmokti startuoti „košėje“ ir į finišą atvažiuoti sveiku automobiliu. Juk ištvermės lenktynėse visi saugo savo techniką, nes ji valandų valandas turi važiuoti greitu, tačiau stabiliu tempu, komandos turi įvairias strategijas kaip laimėti. Čia lenktynininkams viską reikia išsiaiškinti per 8 ratus“, - sakė Aistė Antanaitytė-Matukaitė.
Šeimyninė strategija
Stodami prie vienos starto linijos Matukaičių šeimos nariai vienas prieš kitą lenktyniauti nesiruošia. Kiekvienas turi savo varžovus, o šis projektas – „Dynami:t Energy“ komandos strategija. Daugiau narių – daugiau taškų metinėje komandinėje įskaitoje, kurių trūksta po nesėkmingo antrojo etapo Rygoje.
„Tai mūsų komandinė – šeimyninė strategija. Komandai reikia daugiau taškų. Aistė pirmą kartą dalyvaus sprinto lenktynėse, apsipras, o aš bandysiu kovoti dėl aukščiausių pozicijų metinėje įskaitoje. Po visų nesėkmių ir gedimų Rygoje turiu nedaug šansų metų gale užlipti ant aukščiausio podiumo laiptelio, bet bandysiu kopti kuo aukščiau“, - savo tikslą išdavė Mantas Matukaitis.