Pasak kompanijos atstovų, autonominis automobilis dabar rieda daug natūraliau. Tai parodė paskutinių bandomųjų važiavimų vienu iš Vokietijos greitkelių rezultatai. Dabar bandomasis automobilis, lenkdamas sunkvežimius, plačiau įvažiuoja į lenkimo juostą, sudarydamas didesnį, t.y., saugesnį tarpą tarp savęs ir lenkiamos sunkiasvorės mašinos. Be to, jis išmoko signalizuoti persirikiavimo manevrą posūkio signalu ir aiškiai įspėja apie persirikiavimą laipsnišku artėjimu prie skiriamosios juostos. Visiškai taip, kaip elgiasi visi vairuotojai.
Ypatingą atsargumą bandomasis automobilis rodo įsiliedamas į automobilių srautą, kas neretai sukelia tam tikrų problemų įvažiuojant į greitkelį. Įvertinęs eismo srauto parametrus, bandomasis automobilis automatiškai pasirenka įvažiavimo būdą – stabtelėti praleidžiant, arba priešingai – padidinus greitį įsisprausti į tarpą. Be to, Audi mokslininkai didžiuojasi neseniai sukurta nauja funkcija: sudarant kelionės maršrutą su navigacine sistema, ji gali pasirinkti tokį kelią link tikslo, kuriame maksimalias kelio atkarpas galima įveikti vien tik autonominiu režimu, t.y., be vairuotojo įsikišimo.
„Audi“ gamintojai įsitikinę, jog visus vairavimo pagalbininkus turi valdyti Centrinis pagalbininkų valdiklis (zFAS), palaipsniui tampantis autonomiškai vairuojamo automobilio (t.y, automobilio be vairuotojo) „elektroninėmis smegenimis”. Jau šiuo metu jis gali centralizuotai valdyti parkavimo, manevravimo, persirikiavimo pagalbininkus, erdvės priešais ir už automobilio bei „aklųjų zonų” stebėjimo sistemas, atlikti visus išmanių žibintų valdymo veiksmus (reguliuoti šviesos srauto stiprumą, pakreipti šviesos spindulį užduota kryptimi ir pan.). Nuolat tobulinamas zFAS tampa galingu automobiliniu kompiuteriu, operatyviai prognozuojančiu eismo sąlygų kitimą ir taip numatydamas būsimus vairavimo veiksmus. Galima sakyti, kad jis savotiškai žvelgia į ateitį.
„Audi“ arsenale jau šiuo metu yra autonominio vairavimo technologijų, diegiamų į masinės gamybos automobilius. Pavyzdžiui, labai išmanus važiavimo per eismo kamščius pagalbininkas, šiuo metu montuojamas naujausios laidos „Audi A4“ ir „Q7“ automobiliuose.
Autonominių automobilių ateitis neįsivaizduojama be išmanos eismo infrastruktūros. Jau dabar akivaizdu, kad autonominiai automobiliai turi turėti glaudžią sąveiką su kitais eismo infrastruktūros objektais. Atsižvelgiant į tai, Vokietijos Federalinė transporto ir skaitmeninės eismo infrastruktūros ministerija Potsdamą su Miunchenu jungiantį greitkelį A9 paskelbė naujų eismo technologijų bandymų trasa, kurioje realaus eismo sąlygomis bus bandomi autonominiai automobiliai ir eismo infrastruktūros įrenginiai bei tyrinėjama ir derinama automobilio ir tokių objektų, kaip kelio ženklai, tiltai, administraciniai riboženkliai ir t.t. sąveika. Ateityje į automobilį bus perduodama informacija apie kelyje stovinčius eismo ženklus. Audi inžinieriai ieško galimybių, kaip autonominiai automobiliai galėtų išnaudoti tokias retas eismo situacijas, kaip kad retkarčiais tampa laikinai leidžiamas eismas autostrados kelkraščiais, įveikiant netikėtai atsiradusias kliūtis.
Kita eismo skaitmenizacijos kryptis būtų sąveikos tarp eismo dalyvių sukūrimas. Kelyje esantys automobiliai galėtų techniniais tinklais komunikuoti vienas su kitu, pranešdami apie priekyje esančius ribojančius eismo ženklus, netikėtai atsiradusias kliūtis arba keistis borto kompiuterio prognozėmis apie potencialias grėsmes.
Automobilių kūrėjams ir Vokietijos eismo politikams pavyko susitarti dėl prioritetų, kad pagrindine autonominių automobilių važinėjimo vieta taptų būtent miestus jungiantys greitkeliai. Tokie keliai pasižymi ilgomis atkarpomis su vienodomis eismo sąlygomis ir retomis nestandartinėmis situacijomis. Kurdama autonominius automobilius, Audi bendrovė su savo techniniais partneriais tuo pat metu kuria ir išmanius eismo infrastruktūros objektus. Pavyzdžiui, bendrovės techniniai partneriai A9 greitkelyje testuoja automobilių radarų bangas ilgais atstumais atspindinčią kelio ženklų dangą. Be to, bendradarbiaujant su kitais šiame greitkelyje savo produkciją išbandančiais autonominių automobilių kūrėjais, visame greitkelyje statomi specializuoti orientavimosi stulpai ir kelio ženklai, siunčiantys specialius signalus, palengvinančius autonominių automobilių orientavimąsi kelyje, konkrečioje vietovėje ir padėtį eismo skiriamųjų juostų atžvilgiu.