• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praėjusią savaitę Lamborghini pranešė, kad negamins keturviečio Aventador. Todėl nusprendėme peržvelgti įspūdingojo gamintojo istoriją ir papasakoti apie keturviečius Lamborghini.


Pirmasis bulius, galintis gabenti keturis žmones buvo Espada. Tai dviduris, keturvietis GT automobilis, gamintas 1968-1978 metais. Espada turėjo tą patį nuostabų 4 litrų V12 variklį, kuris stovėjo Miura superautomobilyje. Iš pradžių galia siekė 325ag, vėliau buvo pakelta iki 350ag. Tais šlovingais laikais, nei vienas kitas automobilis negalėjo lėkti maksimaliu 245km/h greičiu, veždamas keturis žmones. Nors dizainas buvo kontraversiškas, Espada išliko sėkmingas modelis, kurių buvo parduota kiek daugiau nei 1200 vienetų.




Verčiant istorijos lapus prieiname prie kito keturviečio Lamborghini - tai LM002. Tikras italų stilius - automobilis atrodo bauginančiai agresyviai, lyg tikras tankas. Ir neveltui, nes jis "gimė" patenkinti armijos poreikius, tačiau kareiviu šis modelis taip ir netapo, todėl inžinieriai šį monstrą pritaikė civiliniam naudojimui ir reklamavo jį, kaip super prabangų visureigį. Jį labiausiai pamėgo arabų šeichai, nes automobilis puikiai tvarkėsi su smėliu. Po variklio dangčiu galėjo stovėti arba superautomobilio Countach 5,2 V12 arba laivams skirtas Lamborghini L804 7.2 litro V12 varikliai. Taip pat "Rambo Lambo" buvo pirmasis Lamborghini su visų varančiųjų ratų pavara. Kaip visada, italai iš visiškos beprotybės sugebėjo gauti ekonominę naudą - buvo parduoti 328 LM002 automobiliai.




Čia turėtų baigtis keturviečių Lambo istorija. Tačiau norime išsiplėsti ir papasakoti apie koncepcinius italų šedevrus, kurie yra labai artimi gamybai paruošto varianto. Pirmasis jų - Estoque. 2008 metais Paryžiaus automobilių parodoje pristatyta keturvietė interpretacija pritrenkė parodos lankytojus ir visi su nekantrumu laukė, kada Estoque išvažiuos į gatves. Tačiau paskutinę minutę Lamborghini vadovybė atšaukė modelio gamybą ir prižadėjo, kad Estoque liks tik studijinis darbas.




Na ir desertui - paskutinis italų darbas - Urus. Tai taip pat kolkas yra tik koncepsija. Iš jos matyti, kad Lambo sugebėjo pritaikyti tik jiems būdingą dizaino srovę ne tik prie žemės prispaustam automobiliui. Daugiau detalių nėra atskleista, tik spėjama, kad automobilis turės V10 arba V12 variklį ir maždaug 600 ag. Nors koncepto gamyba dar nėra patvirtinta, tačiau Lamborghini stipriai dirba prie šio projekto ir galbūt į gatves šis kelių monstras išriedės 2015-aisiais.

Praėjusią savaitę Lamborghini pranešė, kad negamins keturviečio Aventador. Todėl nusprendėme peržvelgti įspūdingojo gamintojo istoriją ir papasakoti apie keturviečius Lamborghini.


Pirmasis bulius, galintis gabenti keturis žmones buvo Espada. Tai dviduris, keturvietis GT automobilis, gamintas 1968-1978 metais. Espada turėjo tą patį nuostabų 4 litrų V12 variklį, kuris stovėjo Miura superautomobilyje. Iš pradžių galia siekė 325ag, vėliau buvo pakelta iki 350ag. Tais šlovingais laikais, nei vienas kitas automobilis negalėjo lėkti maksimaliu 245km/h greičiu, veždamas keturis žmones. Nors dizainas buvo kontraversiškas, Espada išliko sėkmingas modelis, kurių buvo parduota kiek daugiau nei 1200 vienetų.




Verčiant istorijos lapus prieiname prie kito keturviečio Lamborghini - tai LM002. Tikras italų stilius - automobilis atrodo bauginančiai agresyviai, lyg tikras tankas. Ir neveltui, nes jis "gimė" patenkinti armijos poreikius, tačiau kareiviu šis modelis taip ir netapo, todėl inžinieriai šį monstrą pritaikė civiliniam naudojimui ir reklamavo jį, kaip super prabangų visureigį. Jį labiausiai pamėgo arabų šeichai, nes automobilis puikiai tvarkėsi su smėliu. Po variklio dangčiu galėjo stovėti arba superautomobilio Countach 5,2 V12 arba laivams skirtas Lamborghini L804 7.2 litro V12 varikliai. Taip pat "Rambo Lambo" buvo pirmasis Lamborghini su visų varančiųjų ratų pavara. Kaip visada, italai iš visiškos beprotybės sugebėjo gauti ekonominę naudą - buvo parduoti 328 LM002 automobiliai.




Čia turėtų baigtis keturviečių Lambo istorija. Tačiau norime išsiplėsti ir papasakoti apie koncepcinius italų šedevrus, kurie yra labai artimi gamybai paruošto varianto. Pirmasis jų - Estoque. 2008 metais Paryžiaus automobilių parodoje pristatyta keturvietė interpretacija pritrenkė parodos lankytojus ir visi su nekantrumu laukė, kada Estoque išvažiuos į gatves. Tačiau paskutinę minutę Lamborghini vadovybė atšaukė modelio gamybą ir prižadėjo, kad Estoque liks tik studijinis darbas.




Na ir desertui - paskutinis italų darbas - Urus. Tai taip pat kolkas yra tik koncepsija. Iš jos matyti, kad Lambo sugebėjo pritaikyti tik jiems būdingą dizaino srovę ne tik prie žemės prispaustam automobiliui. Daugiau detalių nėra atskleista, tik spėjama, kad automobilis turės V10 arba V12 variklį ir maždaug 600 ag. Nors koncepto gamyba dar nėra patvirtinta, tačiau Lamborghini stipriai dirba prie šio projekto ir galbūt į gatves šis kelių monstras išriedės 2015-aisiais.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų