Pasak jo, mokestis gali lemti išlaidas nuo 13,5 iki 540 eurų, priklausomai nuo išmetamųjų dujų kiekio perregistruojant automobilį. Bet jei šio kiekio ekspertai iškart nustatyti negalės, papildomai reikės atlikti transporto priemonės techninę ekspertizę, o jos kaina gali net kelis kartus viršyti mokesčio dydį.
„Regitra“ teigia ieškanti būdų, kaip gauti CO2 apskaičiuoti reikalingus duomenis, kad automobilių savininkams nereikėtų atlikti techninės ekspertizės.
Remiantis šios įmonės duomenimis, šiuo metu Lietuvoje iš viso yra registruota apie 1,5 mln. lengvųjų automobilių. Iš jų apie 34-iems tūkst. (2,3 proc.), jei būtų perregistruojami nuo liepos 1 dienos, reikėtų atlikti techninę ekspertizę.
Techninių ekspertizių įmones prižiūrinti Lietuvos transporto saugos administracija (LTSA) teigia, kad automobilio ekspertizė vidutiniškai kainuoja apie 100–120 eurų, bet atkreipia dėmesį, jog jos dažniausiai prireiktų tik iš trečiųjų šalių atvežtiems automobiliams.
Nuo liepos bus apmokestinami visi pirmą kartą Lietuvoje registruojami bei perregistruojami automobiliai, tai yra, keičiantis transporto priemonės valdytojui.