• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių sportas yra ta vieta, kurioje jus gali nustebinti net ir pradedantysis lenktynininkas. Jis jus gali sužavėti ne tik automobilio valdymo įgūdžiais, bet pro šalį slystančiu bolidu.

Puikus to pavyzdys – štai šis „Volvo V40“ hečbekas. Kadaise jis iš gamyklos išriedėjo turėdamas taupų ir tyliai veikiantį keturių cilindrų variklį. Šaunu, jeigu tai pagrindinis reikalavimas perkant kasdieninėms reikmėms skirtą automobilį. Deja, šis vyrukas automobiliams kelia gerokai didesnius reikalavimus.
„Fast Mike“ pravarde vadinamas lenktynininkas įsigijo naujutėlį „Volvo V40“, apvažiavo garbės ratą aplink miestą, kuriame gyvena ir po to nuvyko į dirbtuves, kuriose šiam švediškam hečbekui buvo atlikta pakankamai rimta operacija.
Standartinis „Volvo V40“ iš gamyklos išriedėjo turėdamas priekinių varančiųjų ratų pavarą. Smagu riedant bendro naudojimo keliais. Ne taip smagu, jeigu planuoji dalyvauti drifto varžybose.
Išsukus visus varžtelius ir išlupus visą komforto įrangą bei priekinę ir galinę ašis, švediškas hečbekas iškart atsikratė priekinių ratų pavaros. Dabar jis į priekį stumiasi automobilių entuziastus džiuginančia galinių varančiųjų ratų pavara. Jau susižavėjote? Dar ne? Galbūt tuomet tokio bolido užsimanysite išgirdę, jog šio projekto autorius į variklio skyrių sumontavo BMW variklį, ir ne bet kokį.

Automobilių sportas yra ta vieta, kurioje jus gali nustebinti net ir pradedantysis lenktynininkas. Jis jus gali sužavėti ne tik automobilio valdymo įgūdžiais, bet pro šalį slystančiu bolidu.

Puikus to pavyzdys – štai šis „Volvo V40“ hečbekas. Kadaise jis iš gamyklos išriedėjo turėdamas taupų ir tyliai veikiantį keturių cilindrų variklį. Šaunu, jeigu tai pagrindinis reikalavimas perkant kasdieninėms reikmėms skirtą automobilį. Deja, šis vyrukas automobiliams kelia gerokai didesnius reikalavimus.
„Fast Mike“ pravarde vadinamas lenktynininkas įsigijo naujutėlį „Volvo V40“, apvažiavo garbės ratą aplink miestą, kuriame gyvena ir po to nuvyko į dirbtuves, kuriose šiam švediškam hečbekui buvo atlikta pakankamai rimta operacija.
Standartinis „Volvo V40“ iš gamyklos išriedėjo turėdamas priekinių varančiųjų ratų pavarą. Smagu riedant bendro naudojimo keliais. Ne taip smagu, jeigu planuoji dalyvauti drifto varžybose.
Išsukus visus varžtelius ir išlupus visą komforto įrangą bei priekinę ir galinę ašis, švediškas hečbekas iškart atsikratė priekinių ratų pavaros. Dabar jis į priekį stumiasi automobilių entuziastus džiuginančia galinių varančiųjų ratų pavara. Jau susižavėjote? Dar ne? Galbūt tuomet tokio bolido užsimanysite išgirdę, jog šio projekto autorius į variklio skyrių sumontavo BMW variklį, ir ne bet kokį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Tai garsusis S62 motoras. 8 cilindrų, gebantis išvystyti 712 arklio galių ir 932 Nm sukimo momentą.
Kodėl būtent BMW variklis? Projekto autorius tikina, jog anksčiau naudotas „Volvo“ variklis, sugebėjęs išvystyti 760 arklio galių, nepateisino jo lūkesčių. Aha, suprantame kaip tai skamba.
„Fast Mike“ vyrukas skundėsi pernelyg mažu sukimo momentu varikliui dirbant žemesniuose sūkiuose. Būtent dėl šios priežasties „Volvo“ variklis turėjo keliauti į šiukšlių dėžę, o jo vietą užėmė BMW agregatas.
BMW komponentų šiame automobilyje tikrai netrūksta. Galinė ašis buvo paimta iš „BMW M6“, diferencialas iš „M5“, o pavarų dėžė – taip pat iš dyzelinį variklį turinčio BMW. Žinoma, tam tikrų „Volvo“ priemaišų jis vis dar turi. Didžioji dalis pakabos komponentų priklauso „Volvo 940“ modeliui.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų